Her ay dünyanın vergisini huzurlu yaşamak için ödüyoruz ya, devletin ve belediyelerin de bu konuda önlemler alması gerekiyor ya ondan bahsediyor arkadaş.
Bir "sokak köpeği" için bile ülkemizde aylarca gündem oldu ve neredeyse ülkede yarı yarıya kutuplaşma oluştu.
Şahsi görüşüm konu sahibi 10 sene uğraşsın 1 kuruş tazminat falan alamaz birbirimizi kandırmaya gerek yok.
Bir şahısın köpeği olsaydı o zaman ben de hak verirdim size.