arkadaşlar merhaba
bugün gece 02.45 saatlerinde kapımın önünde 4-5 köpek tarafından saldırıya uğradım ve sol arka bacağımdan çok kötü bir şekilde köpek ısırdı ve zor kaçtım, o hızla hemen apartmana sığındım eve gittim, eve gittiğimde pantolonu yırtmış yarısını ve dişlerini vs geçirmiş ve kanamaya başlamıştı. bir nevi ölümden döndüm
acile gidip sabaha kadar bekleyip kuduz ve tetanoz aşısı oldum ve birkaç tane daha aşı olacam ayrı aralıklarla, aşı kartı verdiler. adli rapor aldım şikayetçi olmak için
bu konuda hem il hem de ilçe belediyeyi aradım ve bu konuda hukuki haklarımı belirttim ve hiçbirisi ilgilenmiyor, il belediyesi ilçeye yönlendiriyor, ilçe belediyesi il belediyesine yönlendiriyor. en az 4-5 kamu kurumu topu birbirine atıyor.
belediyeleri aradım ve anlattım, köpekleri toplayalım yok köpeğin eşgali, yok cinsi diyip saçma sapan sorular sordular, kendilerine olan oldu köpekleri toplasanız ne olur toplamasanız ne olur dedim, kaç kez arayıp şikayetçi olduk ama çözüm yok
şimdi bu konuda hukuki haklarımı aramak için neler yapabilirim, bu kaza sonrası hem maddi hem manevi tazminat nasıl talep edebilirim?