DogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Sahipsiz köpeklerin çevreye ve insanlara zarar vermesini önleme bakımından temel görev belediyelere aittir." 2 Ağustos 2024 tarihinden beri sokak köpeklerini toplama görevini yapmayan bu arkadaşın yaşadığı ilçenin belediyesi bu olaydan sorumludur.
Asıl sorunumuz bu zaten ortada sorun olur ama kimse sorumluluğu üstlenmez.......... Biz çocukken de böyleydi büyüdük hala aynı sorun kanun ve yasalarda değil. Hakim bile ceza verirken sorumluluk almak istemiyor belediye mi sorumluluk alacak ? Bana saçma geliyor sana da öyle glssin beence