yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir "sokak köpeği" için bile ülkemizde aylarca gündem oldu ve neredeyse ülkede yarı yarıya kutuplaşma oluştu.
Şahsi görüşüm konu sahibi 10 sene uğraşsın 1 kuruş tazminat falan alamaz birbirimizi kandırmaya gerek yok.

Bir şahısın köpeği olsaydı o zaman ben de hak verirdim size.
10 sene uğraşsa alır, en azından köpekler tespit edilip karantinaya alınabilir ve küpesi var mı, çipi var mı, aşıları tam mı bunla ilgili gerekli raporlar alınabilir.