Geçen 12 yaşında ki bir çocuğu resmen yediler.
İnsanlar çoluğunu çocuğunu sokağa göndermeye korkar oldu.
Halen daha sokak köpeğini savunanlar var.
Bunlar sokak köpeği değil, CANAVARLAŞMIŞ VAHŞİ SOKAK KÖPEĞİ.
İkisi arasında çok fark var.
Kendi halinde kimseye zararı olmayan, önüne bir kap yemek ve su koyduğunda seni koruyan kollayan köpeklere lafım yok.
Ama sürekli sağa sola saldıran, kuduz riski olan, toplu halde gezen köpeklerin mutlaka uyutulması lazım.
Aşıla, kısırlaştır, yerine bırak tam bir fantezi.
Hiç bir belediye ne doğru düzgün aşılıyor nede kısırlaştırıyor.
Sokakta kaç tane küpeli köpek gördünüz?
Bizim burada ben neredeyse hiç rastlamadım.
Öyle aşılamayla, kısırlaştırmayla çevreye zararlı köpekler ehlileştirilmiş olmuyor.