oğluşummm oynamak istiyor abisi !

bu ülkede kaç çocuk daha ölecek kaç insan yaralanacak ? bu köpekler neden toplatılmıyor ?

korunaklı lüks evlerinde süs köpeği besleyip evden işe, okula, Range rover ile gidenler yüzünden çözüm bulamıyoruz !

birde acıtasyon yapıyorlar şaka gibi ben yıllarca hayvan haklarını savunan birisi olarak illallah ettim bu kafalardan...

bazı yorumcular ; köpeği mahkemeyemi vereceksin yazmış.. şaka gibi ya ! neden toplumumuz bu kadar geri ?
kardeşim devlet ve kamu kurumları neden var ?

ya biraz hukuk okuyun, bilim okuyun, genel kültürünüzü geliştirin araştirma yapın... bütün gün yengesini bilmem ne yapanları yada plaza dizilerini izlemeyin...!!

neyse fazlasını yazmayacağım yazarken sabrım taşıyor.