oğluşummm oynamak istiyor abisi !
bu ülkede kaç çocuk daha ölecek kaç insan yaralanacak ? bu köpekler neden toplatılmıyor ?
korunaklı lüks evlerinde süs köpeği besleyip evden işe, okula, Range rover ile gidenler yüzünden çözüm bulamıyoruz !
birde acıtasyon yapıyorlar şaka gibi ben yıllarca hayvan haklarını savunan birisi olarak illallah ettim bu kafalardan...
bazı yorumcular ; köpeği mahkemeyemi vereceksin yazmış.. şaka gibi ya ! neden toplumumuz bu kadar geri ?
kardeşim devlet ve kamu kurumları neden var ?
ya biraz hukuk okuyun, bilim okuyun, genel kültürünüzü geliştirin araştirma yapın... bütün gün yengesini bilmem ne yapanları yada plaza dizilerini izlemeyin...!!
neyse fazlasını yazmayacağım yazarken sabrım taşıyor.