• 08-01-2025, 19:21:10
    #10
    OFO
    Platin üye
    Kardeşim öncelikle şunu söyleyeyim: Boyunun seni bu kadar üzmesine izin verme. "Boyu değil işlevi önemli" klişesi burada tam yerini buluyor. Tarihte seninle benzer boyda olup devasa işler başarmış insanlar var. Napolyon 1.68’di ama bütün Avrupa’yı titretti, Gandhi 1.62 boyuyla bir ülkenin kaderini değiştirdi.
    Boyunun kısa olması seni küçültmez. Önemli olan bu hayatta neler yapabildiğindir. Kendine hedefler koy, yeteneklerini geliştir ve boyunu dert etmek yerine hayallerine odaklan. Senin gibi düşünenlere inat, kendini kanıtla!
    Hayatta seni seven ve değer veren insanlar var, unutma. Eğer gerçekten bu konuda bir çıkış yolu arıyorsan, sporla ilgilenerek vücudunu daha iyi bir konuma getirebilirsin. Ama her şeyden önce, psikolojik olarak kendine yüklenme.
  • 08-01-2025, 19:22:43
    #11
    Allah başka dert vermesin kardeşim.. Dalga geçme amaçlı demiyorum ciddi diyorum. Herkese kendi derdi büyük tabii ama senin derdin intiharı düşündürecek kadar büyük bir dert değil. Şöyle düşün intihar eden birinin taziyesine gittin ve sordun neden intihar etmiş diye cevap olarak; boyu kısaymış o yüzden yanıtını aldın. Ne düşünürsün?
  • 08-01-2025, 19:22:47
    #12
    Benim boyum 1.70 (yaş 25)
    Kuzenimin boyu 1.60. (yaş 26)

    Lise zamanlarında çok spor yapıyor, yüksek ağırlıkların altına giriyordu, çok iyi vücudu vardı ama tam gelişim çağında ağırlık altına girdiği için boy uzaması durdu. Bu zamana kadar boyu ile alakalı hiç bir derdi olmadı. Kısaca kafana takma, sağlığın yerinde ise boşver çok da önem arz etmiyor belli bir yaştan sonra özellikle. Kendine cici bak 🙂
  • 08-01-2025, 19:23:33
    #13
    Kardeşim boyu neden kafana takıyorsun?
    Git vücut geliştirmeye yap doğal kasını, kaslı vücudun olursa boy sorunun ortadan kalkar kimse boyuna dikkat etmez, hem sağlığını düzene sokarsın hem kendini
  • 08-01-2025, 19:24:17
    #14
    Şu hayata bir defa geliyorsun ve değiştiremeyeceğin şeyler için üzülmek sende biliyorsun ki mantıklı değil. İntihar etmek senin problemini çözmeyecek. Sen geliştirebileceğin şeyler için uğraşmalısın. Mesela kilonu artırmak ve düşürmek senin elinde. Mutlu olmaya çalış,kimse için iyi görünmeye çalışma Bende boy varda neye yaradı şimdiye kadar, kimse kara kaşımıza muhtaç değil
  • 08-01-2025, 19:25:53
    #15
    Hocam sen çözüm istiyorsun bende çözümcü bir bireyim nasihatten vs anlamam. Sana net ve kesin çözümü söyleyeyim tamamen doğal olarak; sadece basketbol oyna ama bu basketbol senin için hayatının bir parçası olsun hobi değil deyimi yerinde meslek edin bu sporu eğer 23-24 ünde boyunda gözle görülür hatta umduğun sonucu almazsan gel konuşalım 📌 Bu hayatta herşeyin çözümü var madem aşırı önemli senin için bu sporu severek yap göreceksin 😊

    Edit: Allah'a mutlaka güven o Allah ki hiçbir şeyi çözümsüz yaratmayandır. Sen elinden gelen çabayı ver tıpkı hayatta para kazanman için gereken emek ve çaba gibi gör bak mutlaka ama mutlaka çözüm bulacaksın 😊
  • 08-01-2025, 19:26:24
    #16
    hocam 20 yaşında üniversiteye başladım .
    boyum çok kısaydı yüzümde 1 tane tüy bile yoktu.
    22 yaşında döndüğümde 175 boy 75 kilo idim.
    şimdi 30 yaşındayım 35 yaşındakiler abi diyor
    yani sıkma canını
  • 08-01-2025, 19:28:18
    #17
    Dünyadaki tüm etkili liderlerlerin ve hükümdarların, tarihi değiştiren efsanelerin çoğununun boyu kısadır dünyayı değiştirecek kadar cesur olabilirsin.
  • 08-01-2025, 19:29:17
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hocam kızların boyu ortalama 1.54 falan böyle düşünün siz kısa değilsiniz hayatınızı etkilememeli, sevgili ilişki konusunda sıkıntı olmaz