İyi akşamlar arkadaşlar konuyu açmamın sebebi bir yol arayışı içinde olmam umarım biri bana yardımcı olabilir.
Yaşım 20 yeni 1 falan oldu gireli boyum çok kısa 1.63 cıvarı bu beni çok kötü anlamda etkiliyor son zamanlarda artık böyle kalacağım düşüncesi beni hayatan soğutuyor hiç moralim olmuyor sürekli stres oluyorum ara ara canıma tak ediyor ve intihar bile düşündürte biliyor o derece canımı sıkıyor KİLO 76 lütfen napabilirim biri beni aydınlatsın hayattan gıdım tat alamıyorum sıfır moral uzayabilirmiyim nasıl uzayabilirim yada artık geçmi lütfen yardımcı olun şimdiden teşekkürler
çok kötü durumdayim kafayi yiyecem
48
●3.370
- 08-01-2025, 19:14:49
- 08-01-2025, 19:18:17Bence kendinle barışık olmalısın. Herkesin iyi göründüğü bir taraf var. Mesela bende boy vardır sende yok. Ben kelimdir senin saçların uzundur. Allah her insanı 4-4 lük yaratmamış öyle olanlar model oluyor zaten. Senin bir artın başkasının eksiği. Yani mesela senin saçlarının bende olması için her şeyimi verirdim. Öyle düşün. Daha az stres olursun.DexterMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2025, 19:18:25Boy uzaması 27 yaşından itibaren azalıyor bu kadar kafaya takmanıza gerek yok hocam sizi seven değer veren kendi olduğunuz gibide verir hayatta her zaman daha büyük dertler var bunu unutmayın en azından sağlıklı bir bireysiniz fiziksel konuları hayatımda hiç takmamışımdır şahsen
ve daha 7 yılınız var bu gelişme sürecinde 1 yaşında bebekle 7 yaşındaki çocuğun boyu aynı değildir misal - 08-01-2025, 19:18:46Mutlu olmak istiyorsan, hep senden daha zor durumda olan birine bakmayı dene.
Mesela şu an Gazzede kolu bacağı olmayan birine göre durumun nasıl?
Şükredecek ne çok şeyin var, fark et.
yapacak birşey yok.Parayı toplayıp boy uzatma imkanın varsa yaptır.Ama güzel yönleride var bu olayın tamamen barışık olmalısın bence