• 08-01-2025, 19:14:49
    #1
    İyi akşamlar arkadaşlar konuyu açmamın sebebi bir yol arayışı içinde olmam umarım biri bana yardımcı olabilir.
    Yaşım 20 yeni 1 falan oldu gireli boyum çok kısa 1.63 cıvarı bu beni çok kötü anlamda etkiliyor son zamanlarda artık böyle kalacağım düşüncesi beni hayatan soğutuyor hiç moralim olmuyor sürekli stres oluyorum ara ara canıma tak ediyor ve intihar bile düşündürte biliyor o derece canımı sıkıyor KİLO 76 lütfen napabilirim biri beni aydınlatsın hayattan gıdım tat alamıyorum sıfır moral uzayabilirmiyim nasıl uzayabilirim yada artık geçmi lütfen yardımcı olun şimdiden teşekkürler
  • 08-01-2025, 19:18:11
    #2
    kardeşim daha 20 yaşındasın, intihar diyorsun yahu.

    uzun boylu olunca ne olacak yani? psikolojini düzelt bence, önce.
  • 08-01-2025, 19:18:17
    #3
    DexterMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi akşamlar arkadaşlar konuyu açmamın sebebi bir yol arayışı içinde olmam umarım biri bana yardımcı olabilir.
    Yaşım 20 yeni 1 falan oldu gireli boyum çok kısa 1.63 cıvarı bu beni çok kötü anlamda etkiliyor son zamanlarda artık böyle kalacağım düşüncesi beni hayatan soğutuyor hiç moralim olmuyor sürekli stres oluyorum ara ara canıma tak ediyor ve intihar bile düşündürte biliyor o derece canımı sıkıyor KİLO 76 lütfen napabilirim biri beni aydınlatsın hayattan gıdım tat alamıyorum sıfır moral uzayabilirmiyim nasıl uzayabilirim yada artık geçmi lütfen yardımcı olun şimdiden teşekkürler
    Bence kendinle barışık olmalısın. Herkesin iyi göründüğü bir taraf var. Mesela bende boy vardır sende yok. Ben kelimdir senin saçların uzundur. Allah her insanı 4-4 lük yaratmamış öyle olanlar model oluyor zaten. Senin bir artın başkasının eksiği. Yani mesela senin saçlarının bende olması için her şeyimi verirdim. Öyle düşün. Daha az stres olursun.
  • 08-01-2025, 19:18:25
    #4
    Boy uzaması 27 yaşından itibaren azalıyor bu kadar kafaya takmanıza gerek yok hocam sizi seven değer veren kendi olduğunuz gibide verir hayatta her zaman daha büyük dertler var bunu unutmayın en azından sağlıklı bir bireysiniz fiziksel konuları hayatımda hiç takmamışımdır şahsen
    ve daha 7 yılınız var bu gelişme sürecinde 1 yaşında bebekle 7 yaşındaki çocuğun boyu aynı değildir misal
  • 08-01-2025, 19:18:31
    #5
    Yaşınıza göre geç gibi fakat bunun moralinizi bozması ve intihara kalkışma noktasına gelmesi doğru değil
  • 08-01-2025, 19:18:36
    #6
    Hocam ne dertler var Allah aşkına yapmayın. İnsanlar sağlığından mahrum siz boyum kısa diye intihar etmeyi düşünüyorsunuz. Şükretmeyi öğrenmeniz gerekiyor, sizin yerinizde olmak isteyen insanlar var.
    • zerkalov
    zerkalov bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-01-2025, 19:18:46
    #7
    Mutlu olmak istiyorsan, hep senden daha zor durumda olan birine bakmayı dene.
    Mesela şu an Gazze’de kolu bacağı olmayan birine göre durumun nasıl?
    Şükredecek ne çok şeyin var, fark et.
  • 08-01-2025, 19:19:45
    #8
    Yani kardeşim uzayabilirsin tabi ama nadiren insanlar 20+ yaşlarında uzarlar. O şanslı azınlıktaysan olabilir.
    Hem boy kısmına takılma bence. Ama tabi kilo kısmına takıl. Bir hastalığın, ilacın yoksa bi zahmet yemekle arana biraz mesafe koy...
  • 08-01-2025, 19:20:58
    #9
    Selam kardeşim benimde durumum böyle benimde boyum 1.65 yapacak birşey yok.Parayı toplayıp boy uzatma imkanın varsa yaptır.Ama güzel yönleride var bu olayın tamamen barışık olmalısın bence