• 09-01-2025, 14:54:17
    #37
    konuyu açarken içimden kim bilir kaç milyon borcu var, kim bilir anası babası mı öldü, sevdiği kanser mi oldu diye üzülüp açmıştım. sorun boymuş... keşke bizim de böyle dertlerimiz olsa.
  • 09-01-2025, 14:56:01
    #38
    Üstad önemli olan işlevi... Boşver boyu, sen o boyla bu hayatta neleri başarabiliyorsun o önemli. Kafayı buraya tak
  • 09-01-2025, 16:16:21
    #39
    youtuber53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi sana ksıa boyle biri olarak tavsite veriyorum. Cebinde para varsa en uzun adam en saygın adam sen olacaksın. Sadece kilo ver en azından 65 kiloya düşmen gerekiyor. Bol para kazanıp boy farkını kapatabılırsıın. Kafanı iyi çalıştır. Başka yolu yok.
  • 09-01-2025, 16:26:49
    #40
    Hocam boyu uzun olanlar aya mı uzanıyor neden bu kadar çok dert ediyorsun anlamış değilim. bence kendini düzeltmelisin. hele ki yaşın 20.
  • 10-01-2025, 07:24:30
    #41
    Haftada 3 gün basketbol, balenciaga ayakkabı, 2 günde bir tüm ananas ye ve koltuğu en yukarı getirerek bisiklet sür bacakların uzar.
    Max 2 yıla 170 olabilirsin bence.

    Doktora başvurabilirsin ama ameliyat felan dicekler, özele gidersen paranı kaptırırsın, devlete gidersen ilgilenmezler.
    Yine de yukarda yazdıklarım herhangi bir tavsiye değildir araştırıp kendi iradenle yapabilirsin.
  • 10-01-2025, 08:19:00
    #42
    Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haftada 3 gün basketbol, balenciaga ayakkabı, 2 günde bir tüm ananas ye ve koltuğu en yukarı getirerek bisiklet sür bacakların uzar.
    Max 2 yıla 170 olabilirsin bence.

    Doktora başvurabilirsin ama ameliyat felan dicekler, özele gidersen paranı kaptırırsın, devlete gidersen ilgilenmezler.
    Yine de yukarda yazdıklarım herhangi bir tavsiye değildir araştırıp kendi iradenle yapabilirsin.

    lisede okuldan kaçıp arkadaşlarınla bilardoya gitmek yerine biyoloji dersine girseydin bu cevabı yazmazdın
  • 10-01-2025, 09:05:03
    #43
    insanlar seni senin tahmin ettiğin kadar yargılamıyor. yargılayanlar ise kendi içsel benliği ile barışık olamamış özgüvensiz ve mutsuz insanlar yani kısacası seninle alakası yok sana kötü bakan insanın kendisiyle olan sorunu yüzündendir dolayısıyla başkaları nasıl bakardan bir çık önce.
  • 10-01-2025, 09:05:55
    #44
    huseyinadiguzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lisede okuldan kaçıp arkadaşlarınla bilardoya gitmek yerine biyoloji dersine girseydin bu cevabı yazmazdın
    haklısın hocam
  • 10-01-2025, 13:10:13
    #45
    1.91 -1.92 boyundayım 25 yaşına giriyorum 1 aya. Sor bakalım hocam ekstra bir faydasını gördün mü diye. Sadece insanlar sulak alanda mı büyüdün diye dalga geçiyorlar. Uzun kısa ne fark ediyor anlamış değilim.