• 08-01-2025, 19:29:22
    #19
    35 yaşındayım 1.65 boyundayım bir kez bile umrumda olmadı sağlıklısın elin ayağın tutuyor git biraz hastane önlerinde otur gör gelen geçenleri mezarlıklara gir ölümün ne olduğunu hisset sonra kendine gelirsin
  • 08-01-2025, 19:32:36
    #20
    Ben 186 yım. Ordan bildiriyorum.

    burda havalar çok iyi . Her gün maaş ve yaş pasta veriyorlar. Her gün kutlama yapılıyor 186 sın diye . Bütün gün Ferrari ile geziyoruz 186 isminde tatil köyü ve kulüp var. Ücretsiz. Ne duba var ne önlem. Gürül gürül yaşıyoruz. 185 olsa öldürmüşlerdi, onu da ekliyorlar.
  • 08-01-2025, 19:34:05
    #21
    Hocam merhaba, kafaya takmayın vs. gibi cevaplar vermeyeceğim. Bu konuda psikolojik destek alman seni iyi yapacaktır. Benimde buna benzer kilo problemim vardı. Bu şekilde aşabildim. Psikologa gidin o sizi daha iyi yönlendirecektir.
  • 08-01-2025, 19:45:22
    #22
    EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boy uzaması 27 yaşından itibaren azalıyor bu kadar kafaya takmanıza gerek yok hocam sizi seven değer veren kendi olduğunuz gibide verir hayatta her zaman daha büyük dertler var bunu unutmayın en azından sağlıklı bir bireysiniz fiziksel konuları hayatımda hiç takmamışımdır şahsen
    ve daha 7 yılınız var bu gelişme sürecinde 1 yaşında bebekle 7 yaşındaki çocuğun boyu aynı değildir misal
    Kim 27 yaşına kadar uzuyor hocam halis mi yaşıyorsunuz?
  • 08-01-2025, 19:47:24
    #23
    hiciste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim 27 yaşına kadar uzuyor hocam halis mi yaşıyorsunuz?
    Hocam önce üslubunuzu düzeltin ondan sonra yorum yapın
    bide araştırmanızı öneririm onca yazdıklarımdan 27 yaşınamı takıldınız
  • 08-01-2025, 19:48:45
    #24
    EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam önce üslubunuzu düzeltin ondan sonra yorum yapın
    bide araştırmanızı öneririm onca yazdıklarımdan 27 yaşınamı takıldınız
    Evet hocam 27 yaşından sonra boy uzamanın yavaşladığı yönünde verdiğiniz hiç bir geçerliliği olmayan geçersiz bilgiye takıldım.
  • 08-01-2025, 19:53:32
    #25
    dextermedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi akşamlar arkadaşlar konuyu açmamın sebebi bir yol arayışı içinde olmam umarım biri bana yardımcı olabilir.
    Yaşım 20 yeni 1 falan oldu gireli boyum çok kısa 1.63 cıvarı bu beni çok kötü anlamda etkiliyor son zamanlarda artık böyle kalacağım düşüncesi beni hayatan soğutuyor hiç moralim olmuyor sürekli stres oluyorum ara ara canıma tak ediyor ve intihar bile düşündürte biliyor o derece canımı sıkıyor kilo 76 lütfen napabilirim biri beni aydınlatsın hayattan gıdım tat alamıyorum sıfır moral uzayabilirmiyim nasıl uzayabilirim yada artık geçmi lütfen yardımcı olun şimdiden teşekkürler
    görüş ve önerileriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar biraz rahatladim belki çok büyütüyorumdur bu sorunu haklisiniz
  • 08-01-2025, 20:18:38
    #26
    1.65 kisa bir boy degil ki??? Saka mi? Ben de 169 um. Uzun degiliz. Ama kisa tıfıl felan da degiliz. Orta botdur 165 170 arası
  • 08-01-2025, 20:37:43
    #27
    Bu kadar moralini bozuyorsa biraz para biriktirip boy uzatma ameliyatı olabilirsin 10 cm kadar uzatıyorlar.