çok kötü durumdayim kafayi yiyecem
48
●3.370
- 08-01-2025, 19:32:36Ben 186 yım. Ordan bildiriyorum.
burda havalar çok iyi . Her gün maaş ve yaş pasta veriyorlar. Her gün kutlama yapılıyor 186 sın diye . Bütün gün Ferrari ile geziyoruz 186 isminde tatil köyü ve kulüp var. Ücretsiz. Ne duba var ne önlem. Gürül gürül yaşıyoruz. 185 olsa öldürmüşlerdi, onu da ekliyorlar. - 08-01-2025, 19:34:05Hocam merhaba, kafaya takmayın vs. gibi cevaplar vermeyeceğim. Bu konuda psikolojik destek alman seni iyi yapacaktır. Benimde buna benzer kilo problemim vardı. Bu şekilde aşabildim. Psikologa gidin o sizi daha iyi yönlendirecektir.
- 08-01-2025, 19:45:22Kim 27 yaşına kadar uzuyor hocam halis mi yaşıyorsunuz?EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2025, 19:47:24Hocam önce üslubunuzu düzeltin ondan sonra yorum yapınhiciste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bide araştırmanızı öneririm onca yazdıklarımdan 27 yaşınamı takıldınız - 08-01-2025, 19:48:45Evet hocam 27 yaşından sonra boy uzamanın yavaşladığı yönünde verdiğiniz hiç bir geçerliliği olmayan geçersiz bilgiye takıldım.EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2025, 19:53:32görüş ve önerileriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar biraz rahatladim belki çok büyütüyorumdur bu sorunu haklisinizdextermedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2025, 20:18:381.65 kisa bir boy degil ki??? Saka mi? Ben de 169 um. Uzun degiliz. Ama kisa tıfıl felan da degiliz. Orta botdur 165 170 arası