Ben 186 yım. Ordan bildiriyorum.
burda havalar çok iyi . Her gün maaş ve yaş pasta veriyorlar. Her gün kutlama yapılıyor 186 sın diye . Bütün gün Ferrari ile geziyoruz 186 isminde tatil köyü ve kulüp var. Ücretsiz. Ne duba var ne önlem. Gürül gürül yaşıyoruz. 185 olsa öldürmüşlerdi, onu da ekliyorlar.