Konu
çok kötü durumdayim kafayi yiyecem
08-01-2025, 19:20:58
#9
Aseka
Selam kardeşim benimde durumum böyle benimde boyum 1.65
yapacak birşey yok.Parayı toplayıp boy uzatma imkanın varsa yaptır.Ama güzel yönleride var bu olayın tamamen barışık olmalısın bence