İyi akşamlar arkadaşlar konuyu açmamın sebebi bir yol arayışı içinde olmam umarım biri bana yardımcı olabilir.
Yaşım 20 yeni 1 falan oldu gireli boyum çok kısa 1.63 cıvarı bu beni çok kötü anlamda etkiliyor son zamanlarda artık böyle kalacağım düşüncesi beni hayatan soğutuyor hiç moralim olmuyor sürekli stres oluyorum ara ara canıma tak ediyor ve intihar bile düşündürte biliyor o derece canımı sıkıyor KİLO 76 lütfen napabilirim biri beni aydınlatsın hayattan gıdım tat alamıyorum sıfır moral uzayabilirmiyim nasıl uzayabilirim yada artık geçmi lütfen yardımcı olun şimdiden teşekkürler
Bence kendinle barışık olmalısın. Herkesin iyi göründüğü bir taraf var. Mesela bende boy vardır sende yok. Ben kelimdir senin saçların uzundur. Allah her insanı 4-4 lük yaratmamış öyle olanlar model oluyor zaten. Senin bir artın başkasının eksiği. Yani mesela senin saçlarının bende olması için her şeyimi verirdim. Öyle düşün. Daha az stres olursun.