Allah başka dert vermesin kardeşim.. Dalga geçme amaçlı demiyorum ciddi diyorum. Herkese kendi derdi büyük tabii ama senin derdin intiharı düşündürecek kadar büyük bir dert değil. Şöyle düşün intihar eden birinin taziyesine gittin ve sordun neden intihar etmiş diye cevap olarak; boyu kısaymış o yüzden yanıtını aldın. Ne düşünürsün?