hocam 20 yaşında üniversiteye başladım .
boyum çok kısaydı yüzümde 1 tane tüy bile yoktu.
22 yaşında döndüğümde 175 boy 75 kilo idim.
şimdi 30 yaşındayım 35 yaşındakiler abi diyor
yani sıkma canını