Benim boyum 1.70 (yaş 25)
Kuzenimin boyu 1.60. (yaş 26)
Lise zamanlarında çok spor yapıyor, yüksek ağırlıkların altına giriyordu, çok iyi vücudu vardı ama tam gelişim çağında ağırlık altına girdiği için boy uzaması durdu. Bu zamana kadar boyu ile alakalı hiç bir derdi olmadı. Kısaca kafana takma, sağlığın yerinde ise boşver çok da önem arz etmiyor belli bir yaştan sonra özellikle. Kendine cici bak 🙂