4.cü tercihim cıktı geldi Sivas maliye 2.öğretim.Acıkcası ölü bir tercihti hiç alakam yoktu
Önünden dahi gecmiyordum
Yalnız kaldım Varmı arkadaslar r1o dan sivas a giden ,sivaslı arkadaslar bilgi verirlerse sevinirim
)Sivas nasıl biryerdir ?
11
●939
Soğuk havasına bir şekilde dayanıcaz artık.Sosyal bakımdan nasıl peki hayat öğrenci için ideal bir sehirmidir ?

Ben sunu istiyorum kendimi geliştirceğim bir sehir oturup ders calısmak acısından ..bazı sehirler vardır üni öğrencilleri hiç calısamazlar.Gezerler hep.Ekonomik bakımdan herhangi bir problemim yok.Uygun olması da iyioldu.İnsanları soguk kanlımıdır ? Öğrenciyi severlermi sevmezlermi.