• 12-08-2009, 15:18:26
    #1
    Merhaba ;

    4.cü tercihim cıktı geldi Sivas maliye 2.öğretim.Acıkcası ölü bir tercihti hiç alakam yoktu Önünden dahi gecmiyordum Yalnız kaldım Varmı arkadaslar r1o dan sivas a giden ,sivaslı arkadaslar bilgi verirlerse sevinirim )


    Sivas nasıl biryerdir ?
  • 12-08-2009, 15:52:45
    #2
    Yokmu kimse yaw :S
  • 12-08-2009, 15:53:42
    #3
    Varım. Soruların neler?
  • 12-08-2009, 15:55:02
    #4
    Kendime arkadas arıyorum ya nasıl bir memleket ünisi nasıl merak işte =)
  • 12-08-2009, 15:57:41
    #5
    Ünisi çok iyi. 25k kişi var sırf üniversitesinde. Cıvıl cıvıl yani. Şehrin 15 dakika dışında. Dakika başı otobüs var. Bölümlerine göre eğitim durumlarını pek bilmiyorum malesef. Ama üniversitenin etrafı,içi vs. çok iyi.

    Şehir olarak, hayat çok ucuz. Pek paraya ihtiyacın olmaz.

    Yaz gelmiyor buraya. Bu ayda bile çok soğuk. Rahat rahat tşörtle gezemezsin hiçbir mevsim.
  • 12-08-2009, 16:03:58
    #6
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ünisi çok iyi. 25k kişi var sırf üniversitesinde. Cıvıl cıvıl yani. Şehrin 15 dakika dışında. Dakika başı otobüs var. Bölümlerine göre eğitim durumlarını pek bilmiyorum malesef. Ama üniversitenin etrafı,içi vs. çok iyi.
    Şehir olarak, hayat çok ucuz. Pek paraya ihtiyacın olmaz.
    Yaz gelmiyor buraya. Bu ayda bile çok soğuk. Rahat rahat tşörtle gezemezsin hiçbir mevsim.

    Soğuk konusunda Erzurum 1 Sivas 2 Soğuk havasına bir şekilde dayanıcaz artık.Sosyal bakımdan nasıl peki hayat öğrenci için ideal bir sehirmidir ?
  • 12-08-2009, 16:06:19
    #7
    Akşam 10-11'den sonra pek mekan bulamazsın. Gece hayatını bırak, akşam hayatı da yok yani

    Öğrenci açısından bakarsak;

    Eğlence yönünden uygun bir şehir değil.
    Bütçe ve ekonomi yönünden gayet uygun bir şehir.

    Temiz,sakin şehir işte.

    Burda güzel bi' arkadaş ortamı edinirsen, cafeler vs. güzeldir.
  • 12-08-2009, 16:09:17
    #8
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akşam 10-11'den sonra pek mekan bulamazsın. Gece hayatını bırak, akşam hayatı da yok yani
    Öğrenci açısından bakarsak;
    Eğlence yönünden uygun bir şehir değil.
    Bütçe ve ekonomi yönünden gayet uygun bir şehir.
    Temiz,sakin şehir işte.
    Burda güzel bi' arkadaş ortamı edinirsen, cafeler vs. güzeldir.

    Ya tabi öyle laylaylom ortam aramıyorum bende Ben sunu istiyorum kendimi geliştirceğim bir sehir oturup ders calısmak acısından ..bazı sehirler vardır üni öğrencilleri hiç calısamazlar.Gezerler hep.Ekonomik bakımdan herhangi bir problemim yok.Uygun olması da iyioldu.İnsanları soguk kanlımıdır ? Öğrenciyi severlermi sevmezlermi.
  • 12-08-2009, 16:11:07
    #9
    Severler. Öğrenci olsun kazıklayalım zihniyetinde değil burda hiç kimse. Şehrin temel kaynağı üniversite zaten. 25k nüfus az değil.

    Şehirde pek yaşlı insan yok. Yazları üniversite olmayınca şehir çok ıssız mesela. Yalnızlık çekmezsin o yüzden, genç nüfus fazla.

    Ders çalışma açısından şehirde zorlanacağını sanmıyorum. Öyle kendine bağlayan,sürekli eğlenceye teşvik eden ortam da yok mekan da yok.