Severler. Öğrenci olsun kazıklayalım zihniyetinde değil burda hiç kimse. Şehrin temel kaynağı üniversite zaten. 25k nüfus az değil.
Şehirde pek yaşlı insan yok. Yazları üniversite olmayınca şehir çok ıssız mesela. Yalnızlık çekmezsin o yüzden, genç nüfus fazla.
Ders çalışma açısından şehirde zorlanacağını sanmıyorum. Öyle kendine bağlayan,sürekli eğlenceye teşvik eden ortam da yok mekan da yok.