Akşam 10-11'den sonra pek mekan bulamazsın. Gece hayatını bırak, akşam hayatı da yok yani
Öğrenci açısından bakarsak;
Eğlence yönünden uygun bir şehir değil.
Bütçe ve ekonomi yönünden gayet uygun bir şehir.
Temiz,sakin şehir işte.
Burda güzel bi' arkadaş ortamı edinirsen, cafeler vs. güzeldir.