Akşam 10-11'den sonra pek mekan bulamazsın. Gece hayatını bırak, akşam hayatı da yok yani

Öğrenci açısından bakarsak;

Eğlence yönünden uygun bir şehir değil.
Bütçe ve ekonomi yönünden gayet uygun bir şehir.

Temiz,sakin şehir işte.

Burda güzel bi' arkadaş ortamı edinirsen, cafeler vs. güzeldir.