Akşam 10-11'den sonra pek mekan bulamazsın. Gece hayatını bırak, akşam hayatı da yok yani

Öğrenci açısından bakarsak;
Eğlence yönünden uygun bir şehir değil.
Bütçe ve ekonomi yönünden gayet uygun bir şehir.
Temiz,sakin şehir işte.
Burda güzel bi' arkadaş ortamı edinirsen, cafeler vs. güzeldir.
Ya tabi öyle laylaylom ortam aramıyorum bende

Ben sunu istiyorum kendimi geliştirceğim bir sehir oturup ders calısmak acısından ..bazı sehirler vardır üni öğrencilleri hiç calısamazlar.Gezerler hep.Ekonomik bakımdan herhangi bir problemim yok.Uygun olması da iyioldu.İnsanları soguk kanlımıdır ? Öğrenciyi severlermi sevmezlermi.