Ünisi çok iyi. 25k kişi var sırf üniversitesinde. Cıvıl cıvıl yani. Şehrin 15 dakika dışında. Dakika başı otobüs var. Bölümlerine göre eğitim durumlarını pek bilmiyorum malesef. Ama üniversitenin etrafı,içi vs. çok iyi.
Şehir olarak, hayat çok ucuz. Pek paraya ihtiyacın olmaz.
Yaz gelmiyor buraya. Bu ayda bile çok soğuk. Rahat rahat tşörtle gezemezsin hiçbir mevsim.