KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ünisi çok iyi. 25k kişi var sırf üniversitesinde. Cıvıl cıvıl yani. Şehrin 15 dakika dışında. Dakika başı otobüs var. Bölümlerine göre eğitim durumlarını pek bilmiyorum malesef. Ama üniversitenin etrafı,içi vs. çok iyi.
Şehir olarak, hayat çok ucuz. Pek paraya ihtiyacın olmaz.
Yaz gelmiyor buraya. Bu ayda bile çok soğuk. Rahat rahat tşörtle gezemezsin hiçbir mevsim.

Soğuk konusunda Erzurum 1 Sivas 2 Soğuk havasına bir şekilde dayanıcaz artık.Sosyal bakımdan nasıl peki hayat öğrenci için ideal bir sehirmidir ?