Merhaba ;
4.cü tercihim cıktı geldi Sivas maliye 2.öğretim.Acıkcası ölü bir tercihti hiç alakam yoktu

Önünden dahi gecmiyordum

Yalnız kaldım Varmı arkadaslar r1o dan sivas a giden ,sivaslı arkadaslar bilgi verirlerse sevinirim

)
Sivas nasıl biryerdir ?