Merhaba ;

4.cü tercihim cıktı geldi Sivas maliye 2.öğretim.Acıkcası ölü bir tercihti hiç alakam yoktu Önünden dahi gecmiyordum Yalnız kaldım Varmı arkadaslar r1o dan sivas a giden ,sivaslı arkadaslar bilgi verirlerse sevinirim )


Sivas nasıl biryerdir ?