Dogan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alay komutanı çok iyi bir insan. Sualp Keser'di yanlış hatırlamıyorsam. Kısa dönem askerlere çok değer veren bir kişilik.
Tanıdık bulabilirlesen, 11. Bölüğe düşmeye bak derim. "Torpillier bölüğü" olarak geçer
Koğuşlar 15 er kişiliktir. Diğer bölüklere göre eğitim oranı çok çok daha azdır. Kamaraya seçme yapacaklar ilerleyen günlerde, sakın ama sakın gönüllü olayım deme
Sabahtan akşama kadar tüm askeriyeye yemey dağıtırsın, belki de yemek yaptırmaya verirler. o yüzden adını duyunca arkana bakma kaç 
%98 kişinin başka yerlere dağıtımı oluyor (Kısa dönemler karacılarda olduğu il içinde dağıtılır, denizciler tamamen farklı illere dağıtılır)
Acemilikten sonra usta birliğinin olacağı yerler şunlar
İstanbul, İzmir, Kocaeli, Yalova, Muğla, Çanakkale, Balıkesir, Bartın, Antalya, Mersin... kısaca sahil şeridi. Ama sonuçlar açıklanınca en çok duyduğum İzmir ve Kocaeli idi. Ben de gölcükte yaptım askerliğimi.
Buraya çıktığın için kendini çok şanslı hissedeceksin. Yanlız usta birliğine geçince ayvayı yiyeceksin
%90 kişi muhafız seçilecek. Yani paso nöbet tutacaksın. En az nöbet tutulan yerde, günde 4 saat aralıksız nöbet tutuluyordu
Direk onbaşı yahut çavuş olma gibi bir olay da yok. Acemiliğin tadını çıkar, usta birliğinde çok arayacaksın 
Şimdiden hayırlı teskereler
Bizde arabada vardı. askeriyenin dışına parkediyoduk. haftasonu çarşı izninde, istanbul yalova bursa adapazarı geziyoduk
Zaman nasıl geçti anlamadım. Aslında koydu buluşma yapamamak ama işte düğün müğün sınav mınav derken zaman geldi çattı. Yarın yola çıkıyorum