• 10-08-2009, 14:05:10
    #10
    Dogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1'İNCİ DZ. ER. EĞT. ASKERİ K.LIĞI İSKENDERUN HATAY 329 Kısa Dönem: olaraktan gidiyorum bakalım hayırlısıyla
    Yok mu başka Hatay
    Çok güzel yere gidiyorsun. Aralık kısa dönem celbinde bende burada yaptım acemiliğimi. Eğitimleri yok denecek kadar azdır. En çok yapacağınız şey, yemin törenine hazırlık için uygun adım yürümek olacak.
    Alay komutanı çok iyi bir insan. Sualp Keser'di yanlış hatırlamıyorsam. Kısa dönem askerlere çok değer veren bir kişilik.
    Tanıdık bulabilirlesen, 11. Bölüğe düşmeye bak derim. "Torpillier bölüğü" olarak geçer Koğuşlar 15 er kişiliktir. Diğer bölüklere göre eğitim oranı çok çok daha azdır. Kamaraya seçme yapacaklar ilerleyen günlerde, sakın ama sakın gönüllü olayım deme Sabahtan akşama kadar tüm askeriyeye yemey dağıtırsın, belki de yemek yaptırmaya verirler. o yüzden adını duyunca arkana bakma kaç

    %98 kişinin başka yerlere dağıtımı oluyor (Kısa dönemler karacılarda olduğu il içinde dağıtılır, denizciler tamamen farklı illere dağıtılır)

    Acemilikten sonra usta birliğinin olacağı yerler şunlar
    İstanbul, İzmir, Kocaeli, Yalova, Muğla, Çanakkale, Balıkesir, Bartın, Antalya, Mersin... kısaca sahil şeridi. Ama sonuçlar açıklanınca en çok duyduğum İzmir ve Kocaeli idi. Ben de gölcükte yaptım askerliğimi.
    Buraya çıktığın için kendini çok şanslı hissedeceksin. Yanlız usta birliğine geçince ayvayı yiyeceksin
    %90 kişi muhafız seçilecek. Yani paso nöbet tutacaksın. En az nöbet tutulan yerde, günde 4 saat aralıksız nöbet tutuluyordu Direk onbaşı yahut çavuş olma gibi bir olay da yok. Acemiliğin tadını çıkar, usta birliğinde çok arayacaksın

    Şimdiden hayırlı teskereler
  • 10-08-2009, 14:33:32
    #11
    turkche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel yere gidiyorsun. Aralık kısa dönem celbinde bende burada yaptım acemiliğimi. Eğitimleri yok denecek kadar azdır. En çok yapacağınız şey, yemin törenine hazırlık için uygun adım yürümek olacak.
    Alay komutanı çok iyi bir insan. Sualp Keser'di yanlış hatırlamıyorsam. Kısa dönem askerlere çok değer veren bir kişilik.
    Tanıdık bulabilirlesen, 11. Bölüğe düşmeye bak derim. "Torpillier bölüğü" olarak geçer Koğuşlar 15 er kişiliktir. Diğer bölüklere göre eğitim oranı çok çok daha azdır. Kamaraya seçme yapacaklar ilerleyen günlerde, sakın ama sakın gönüllü olayım deme Sabahtan akşama kadar tüm askeriyeye yemey dağıtırsın, belki de yemek yaptırmaya verirler. o yüzden adını duyunca arkana bakma kaç

    %98 kişinin başka yerlere dağıtımı oluyor (Kısa dönemler karacılarda olduğu il içinde dağıtılır, denizciler tamamen farklı illere dağıtılır)

    Acemilikten sonra usta birliğinin olacağı yerler şunlar
    İstanbul, İzmir, Kocaeli, Yalova, Muğla, Çanakkale, Balıkesir, Bartın, Antalya, Mersin... kısaca sahil şeridi. Ama sonuçlar açıklanınca en çok duyduğum İzmir ve Kocaeli idi. Ben de gölcükte yaptım askerliğimi.
    Buraya çıktığın için kendini çok şanslı hissedeceksin. Yanlız usta birliğine geçince ayvayı yiyeceksin
    %90 kişi muhafız seçilecek. Yani paso nöbet tutacaksın. En az nöbet tutulan yerde, günde 4 saat aralıksız nöbet tutuluyordu Direk onbaşı yahut çavuş olma gibi bir olay da yok. Acemiliğin tadını çıkar, usta birliğinde çok arayacaksın

    Şimdiden hayırlı teskereler
    Bilgiler için çok teşekkür ederim. İyi geldi yazdıkların.
    Ustalıkta sınıf öğretmeni olduğum için okuma-yazma eğitimi verme gibi bir durumum olabilir, belki oradan yırtarız
    İzmit olsa iyi olur Bursa'ya baya yakın
  • 10-08-2009, 14:42:57
    #12
    Dogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgiler için çok teşekkür ederim. İyi geldi yazdıkların.
    Ustalıkta sınıf öğretmeni olduğum için okuma-yazma eğitimi verme gibi bir durumum olabilir, belki oradan yırtarız
    İzmit olsa iyi olur Bursa'ya baya yakın
    Çok ümitlenme desem doğru olur. Bölüğümdekilerin çoğu öğretmendi. Hepsi de muhafız oldu Hatta usta birliğimdeki en yakın "BURSALI" arkadaşım da öğretmendi burdan şunu da çıkar, izmite çıkma ihtimalin de var Bizde arabada vardı. askeriyenin dışına parkediyoduk. haftasonu çarşı izninde, istanbul yalova bursa adapazarı geziyoduk
  • 10-08-2009, 16:19:09
    #13
    turkche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok ümitlenme desem doğru olur. Bölüğümdekilerin çoğu öğretmendi. Hepsi de muhafız oldu Hatta usta birliğimdeki en yakın "BURSALI" arkadaşım da öğretmendi burdan şunu da çıkar, izmite çıkma ihtimalin de var Bizde arabada vardı. askeriyenin dışına parkediyoduk. haftasonu çarşı izninde, istanbul yalova bursa adapazarı geziyoduk
    Abov Neyse olsun kaderimizse çekeriz.
    Tekrar teşekkürler bilgiler için
  • 10-08-2009, 18:20:19
    #14
    vay be daha dün gibiydi 317. dönem yedek subay ısparta yazısını okuyalı

    sayfayı yeniledim yine aynıydı kapatıp açtım aynıydı pc resetledim yine aynıydı ne günlerdi be.

    Allah yardımcın olsun diyemiyeceğim valla elinden geleni yapmış bu kadar olurdu en fazla zaten

    şimdiden "efendim" lere başla. hayırlı teskereler
  • 10-08-2009, 19:59:07
    #15
    hayırlı teskereler abi buluşma yapmadın zaten git tabe
  • 10-08-2009, 20:25:06
    #16
    Hayırlı teskereler abi..Bizleri görmeden gitmeyecen değil mi?
  • 11-08-2009, 01:39:32
    #17
    Valla kendimi bile göremedim sonsuzluk_16'ım Zaman nasıl geçti anlamadım. Aslında koydu buluşma yapamamak ama işte düğün müğün sınav mınav derken zaman geldi çattı. Yarın yola çıkıyorum
    Tezkereden sonra inş.
    Tezkere dilekleri için teşekkür ederim.
  • 11-08-2009, 03:18:43
    #18
    hayırlı teskereler hocam, gelecek yıl bu vakitlerde sanırm bende böyle bir konu acarım : ))
    çarşı izinlrinde arada sırada r10 a ugrarsın artık : )