• 08-08-2009, 14:14:14
    #1
    Arkadaşlar aranızda 329. Dönem yedek subay adayı veya kısa dönem adayı var mı?
    Hep uzun dönem gidecek arkadaşlar konu açmış, biz kaç kişiyiz?

    Ne olacağımız, nereye gideceğimiz 10'unda belli oluyor. Hadi bakalım hepimiz için hayırlısı, en kısasından gidip geliriz inşallah

    Hadi tertipler can tertipler
  • 10-08-2009, 01:15:55
    #2
    1'İNCİ DZ. ER. EĞT. ASKERİ K.LIĞI İSKENDERUN HATAY 329 Kısa Dönem: olaraktan gidiyorum bakalım hayırlısıyla
    Yok mu başka Hatay
  • 10-08-2009, 01:18:51
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı tezkereler hocam, Allah yar & yardımcın olsun.
  • 10-08-2009, 01:20:22
    #4
    Bi' adam anca bu kadar ballı olabilir diyorum başka bi'şey demiyorum. 5 6 Ay sonra gelip "ne zor günlerdi bee" diyecek bi' de utanmadan.. Peh ya.. ((:
  • 10-08-2009, 02:13:14
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    reklam gibi olmasn ama http://forum.donanimhaber.com/m_28191664/tm.htm burada millet birleşiyor 340 dan itibaren okuyabilirsin , abim de gidiyor. istanbul çıktı siteyi sadece sana yararı olsun diye yazıyorum..hayırlı tezkereler
  • 10-08-2009, 02:14:19
    #6
    Teşekkürler Ardacım, herkese inşallah.
    Kıskanmayalım sayın Buğrahan GÜNDÖR
  • 10-08-2009, 02:17:36
    #7
    uguR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklam gibi olmasn ama http://forum.donanimhaber.com/m_28191664/tm.htm burada millet birleşiyor 340 dan itibaren okuyabilirsin , abim de gidiyor. istanbul çıktı siteyi sadece sana yararı olsun diye yazıyorum..hayırlı tezkereler
    Sağolasın Uğur; ama site uçmuş yoğunluktan Abinede hayırlı tezkereler.
  • 10-08-2009, 11:04:12
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kuvveti Kara Kuvvetleri
    Sınıfı Piyade
    Statüsü Kısa Dönem Er
    Branşı -
  • 10-08-2009, 12:09:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    abiminki böyle
    HV. K. ER EĞT. TUG. K.LIĞI KÜTAHYA