Konu
329 Kısa Dönem ve Yedek Subay Adayı var mı? :=)
10-08-2009, 01:20:22
#4
BUGRAHANN
Bi' adam anca bu kadar ballı olabilir diyorum başka bi'şey demiyorum. 5 6 Ay sonra gelip "ne zor günlerdi bee" diyecek bi' de utanmadan.. Peh ya.. ((: