Arkadaşlar aranızda 329. Dönem yedek subay adayı veya kısa dönem adayı var mı?
Hep uzun dönem gidecek arkadaşlar konu açmış, biz kaç kişiyiz?
Ne olacağımız, nereye gideceğimiz 10'unda belli oluyor. Hadi bakalım hepimiz için hayırlısı, en kısasından gidip geliriz inşallah
Hadi tertipler can tertipler