Yedek subayım 3 aylık eğitim haftaya bitecek ve kıtalarımızda olacağız. Kura da Kars'ı çektim. Hayırlı teskereler.
329 Kısa Dönem ve Yedek Subay Adayı var mı? :=)
19
●2.169
- 25-10-2009, 12:36:15Üyeliği durdurulducok fena bir konu yaauguR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
500 sayfa olmus 600 den fazlada bilgisini birakmis. Helal olsun aslanlarimiza..
500 sayfa olmus 600 den fazlada bilgisini birakmis. Helal olsun aslanlarimiza..