• 25-10-2009, 12:17:50
    #19
    Selam tertipler; Siz askerliği yarıladınız ben yani başlayacağım Yedek subayım 3 aylık eğitim haftaya bitecek ve kıtalarımızda olacağız. Kura da Kars'ı çektim. Hayırlı teskereler.
  • 25-10-2009, 12:36:15
    #20
    Üyeliği durduruldu
    uguR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklam gibi olmasn ama http://forum.donanimhaber.com/m_28191664/tm.htm burada millet birleşiyor 340 dan itibaren okuyabilirsin , abim de gidiyor. istanbul çıktı siteyi sadece sana yararı olsun diye yazıyorum..hayırlı tezkereler
    cok fena bir konu yaa 500 sayfa olmus 600 den fazlada bilgisini birakmis. Helal olsun aslanlarimiza..