Konu
329 Kısa Dönem ve Yedek Subay Adayı var mı? :=)
25-10-2009, 12:17:50
#19
CRYSIS
Selam tertipler; Siz askerliği yarıladınız ben yani başlayacağım
Yedek subayım 3 aylık eğitim haftaya bitecek ve kıtalarımızda olacağız. Kura da Kars'ı çektim. Hayırlı teskereler.