vay be daha dün gibiydi 317. dönem yedek subay ısparta yazısını okuyalı

sayfayı yeniledim yine aynıydı kapatıp açtım aynıydı pc resetledim yine aynıydı ne günlerdi be.

Allah yardımcın olsun diyemiyeceğim valla elinden geleni yapmış bu kadar olurdu en fazla zaten

şimdiden "efendim" lere başla. hayırlı teskereler