Konu
329 Kısa Dönem ve Yedek Subay Adayı var mı? :=)
11-08-2009, 03:18:43
#18
Grunge
hayırlı teskereler hocam, gelecek yıl bu vakitlerde sanırm bende böyle bir konu acarım : ))
çarşı izinlrinde arada sırada r10 a ugrarsın artık : )