Dogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgiler için çok teşekkür ederim. İyi geldi yazdıkların.
Ustalıkta sınıf öğretmeni olduğum için okuma-yazma eğitimi verme gibi bir durumum olabilir, belki oradan yırtarız
İzmit olsa iyi olur Bursa'ya baya yakın
Çok ümitlenme desem doğru olur. Bölüğümdekilerin çoğu öğretmendi. Hepsi de muhafız oldu Hatta usta birliğimdeki en yakın "BURSALI" arkadaşım da öğretmendi burdan şunu da çıkar, izmite çıkma ihtimalin de var Bizde arabada vardı. askeriyenin dışına parkediyoduk. haftasonu çarşı izninde, istanbul yalova bursa adapazarı geziyoduk