Çok ümitlenme desem doğru olur. Bölüğümdekilerin çoğu öğretmendi. Hepsi de muhafız oldu

Hatta usta birliğimdeki en yakın "BURSALI" arkadaşım da öğretmendi

burdan şunu da çıkar, izmite çıkma ihtimalin de var

Bizde arabada vardı. askeriyenin dışına parkediyoduk. haftasonu çarşı izninde, istanbul yalova bursa adapazarı geziyoduk
Abov

Neyse olsun kaderimizse çekeriz.
Tekrar teşekkürler bilgiler için