turkche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok ümitlenme desem doğru olur. Bölüğümdekilerin çoğu öğretmendi. Hepsi de muhafız oldu Hatta usta birliğimdeki en yakın "BURSALI" arkadaşım da öğretmendi burdan şunu da çıkar, izmite çıkma ihtimalin de var Bizde arabada vardı. askeriyenin dışına parkediyoduk. haftasonu çarşı izninde, istanbul yalova bursa adapazarı geziyoduk
Abov Neyse olsun kaderimizse çekeriz.
Tekrar teşekkürler bilgiler için