yigityavuzy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10.net yeni gelen güncelleme hakkında!
73
●3.866
- 15-10-2024, 22:52:33Birde şöyle bir olay var mobilden giriş yapmaya calıstım kod istedi mail tarafından, kodu gönder dedim mail gelmiyorda. Pc den giriş yapınca gönder deyince geldi. Kod buradan da gelmesedeydi hiç erişim sağlayamayacaktım.
- 15-10-2024, 22:52:36Katılıyorum bu kadar giriş kodu isteyen bir binance vs. var sanırsam o da içerde milyon liralar döndüğü için kabul edilebilir geliyor fakat bugün sırf kod istedi ve telefonum yanımda değil diye siteden mahrum kaldım.nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Coşkun Çetin; - 15-10-2024, 22:53:50nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam durumu videoya alacak bir an yok otomatikman birden Authenticator uygulamasındaki kodu girmemizi istiyor zaten yorumlara dikkat ederseniz herkes bu durumdan şikayetçiEmrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2024, 22:53:51Her cihazimda bir kez istedi ve daha istemedi. Sistem yeni elbet birkac gun sorun olacaktir duzeltilir. Cookie sorunu vesaire olabilir belki kaydetmemistir oturumu vs. Ya da IP adresiniz degistiyse ondan da olabilir. Zorla dayatma diye birsey yok isteyen kapatip kullanmaz. Neden bu sekilde yazilar yaziyorsunuz? Bir iki gune duze cikar sabredelim. Gelistirici de farkindadir zaten her seyin.
- 15-10-2024, 22:54:28Tekrar isterse bilgilendirir misinizSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2024, 22:55:07Bende de gün içinde 2FA istedi sürekli ama sanırım dediğiniz saatlerden sonra daha istemediEmrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2024, 22:56:46Tamamdır emrah hocam siz genede ekibe bildirirseniz mutluluk duyarımEmrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2024, 22:59:02Bugün bende bir müddet giriş yapamadım mail gönderildi demesine rağmen mail gelmiyor biraz bekledikten sonra 2 saat sonra anca giriş yapabildimEmrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
