3 gündür aynı problemi ben de yaşıyorum. Hemen hemen saat başı kod istiyor. Herhangi VPN, başka cihaz, farklı WiFi kullanmıyorum. Kullanıcı deneyimini oldukça düşürüyor. Güvenlik olması çok güzel bir şey ama kripto borsaları bile bu kadar 2FA onayı istemiyor. Bir ayarı olmalı illa ki.
Katılıyorum bu kadar giriş kodu isteyen bir binance vs. var sanırsam o da içerde milyon liralar döndüğü için kabul edilebilir geliyor fakat bugün sırf kod istedi ve telefonum yanımda değil diye siteden mahrum kaldım.
@Coşkun Çetin;