Dediğim gibi arkadaşlar 20:30 dan sonra sorun büyük oranda giderildi,
1 defa kod istemiş olabilir o normal.
Arkaplanda deneyimliyoruz, tüm yönetimde sorun yaşayan yok.
Ev, ofis, mobil veri, Wifi to lte, Lte to WiFi, bu döngü de hiç istemedi henüz bende.
@Elazığlı168; tablet ile pc arası gecislerde sorun varmı daha, bildireyim
R10.net yeni gelen güncelleme hakkında!
73
●3.866
- 15-10-2024, 23:00:57Mesela herkes kendi zamanını ayarlayabilir olsa ,
Örnek ; 149 dk geçtikten sonra bana tekrar sor ,
Soru ; en son belirttiğiniz dakika = doğru tahmin ,
Dakika değişikliği,
Ayarla dakika değiştir ,
181 ,
Varsayalım hesap hacklendi ,
Soru ; en son girilen dakika cevap : 85 , yanlış cevap , 2 hakkınız kaldı ,
Mail ;
Yanlış giriş denemesi yapıldı falan filan sizi uyarıyoruz falan filan ,
Gibi , böylece herkes belirttiği dakika dan sonra tekrar doğrulamaya tabii tutulur , - 15-10-2024, 23:01:29Öyle bi kontrol var mı bilmiyorum ama ip blacklist kontrolü de yapılıyorsa bu arkadaşların sorunu bu da olabilir.
- 15-10-2024, 23:01:53Emrah hocam aynı sorunu gene yaşadım saatle bir alakası yok whatsapp üzerinden iletiyorumEmrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2024, 23:02:072FA açmanızı öneririm, her girişte mail kod gelecektir aksi halde.bycopra70100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2024, 23:02:25Bende gün içi denedim kod gelmedi hiç bir şekilde. Akşamki denemem de geldi gün içi giremedim siteye bilginize @Coşkun Çetin;
- 15-10-2024, 23:07:26Otomatik up botu kullanılamıyor. Vds de sabit ip de olmasına rağmen sürekli auth kodu istiyor.

bu 100 kişi pc, tarayıcı, eklenti veya networkünü bi elden geçirmeli gibi. Örnek olarak her 2fa istediğinde gidip bi ip sorgu atabilir ve değişen bişey var mı kontrol edebilir. Öyle bi kontrol var mı bilmiyorum ama ip blacklist kontrolü de yapılıyorsa bu arkadaşların sorunu bu da olabilir.