Emrah hocam selamlar,
Bu sabah girdiğimde yine aynı şekilde kod istedi.
iyi çalışmalar.
Tekrar son defa yazıyoruz.
Bu sabah itibariyle
her yeni cihazınız için sadece
1 defa kod ister sistem
Login sırasında
Beni hatırla seçeneğini tıklayarak giriş yapmanız durumunda
siz çıkış yapana kadar
tekrar kod istemez