Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saat 20:30 dan sonra kod istedi mi?

Mobil, ev, ofis arası gidip geldim, 1 defa bile sormadı bende.
Acaba Vpn falan kullanıyor musunuz?
Emrah hocam selamlar,

Bu sabah girdiğimde yine aynı şekilde kod istedi.

iyi çalışmalar.