• 15-10-2024, 22:41:14
    #1
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Hesabımda çift faktör aktif daha öncesinde 15-20 günde ya da 1 ayda vs. tekrar uygulamadaki kodu girmemi istiyordu

    fakat şimdi günde 4-5 defa neredeyse her girişimde kod istemeye başladı.




    16.10.2024 Saat 09:30 itibariyle Bu mesaj için R10 Ekibi Güncellemesi;
    Bu sabah saat 05:00 itibariyle her yeni cihazınız için sadece 1 defa kod isteyecek sistem
    Login sırasında Beni hatırla seçeneğini tıklayarak giriş yapmanız durumunda siz çıkış yapana kadar tekrar kod istemez.
  • 15-10-2024, 22:43:32
    #2
    🏆SosyaL Medya Uzmanı 🏆
    evet hocam aynı sekilde bende aynı
  • 15-10-2024, 22:43:43
    #3
    Kişisel Rütbe
    @Coşkun Çetin; hocam aynısını yaşıyorum günde 1 kez de kabul ama her dakika istemeye başladı
  • 15-10-2024, 22:43:57
    #4
    Bende aktif değil sürekli maile kod yolluyor 🤣
  • 15-10-2024, 22:44:21
    #5
    Benden sadece 1 defa istedi bugün
  • 15-10-2024, 22:44:35
    #6
  • 15-10-2024, 22:45:02
    #7
    Evet buna bir ayar şart,
    Haftada bir ayda bir veya foruma en son girişinde 3/5 gün geçince istese
  • 15-10-2024, 22:45:13
    #8
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabımda çift faktör aktif daha öncesinde 15-20 günde ya da 1 ayda vs. tekrar uygulamadaki kodu girmemi istiyordu

    fakat şimdi günde 4-5 defa neredeyse her girişimde kod istemeye başladı çok saçma ve can sıkıcı bunun bir çözümü var mıdır yoksa kaldıracağım çünkü her seferinde telefon yanımda olmuyor kodu girmek için telefona bakamıyorum buda tamamen saçmalık
    bugün 4.kez girdim. bir raddeden sonra bıktırıcı oluyor hak veriyorum
  • 15-10-2024, 22:45:44
    #9
    4-5 defadır aynı şekil oluyor bende de