Hesabımda çift faktör aktif daha öncesinde 15-20 günde ya da 1 ayda vs. tekrar uygulamadaki kodu girmemi istiyordu
fakat şimdi günde 4-5 defa neredeyse her girişimde kod istemeye başladı.
16.10.2024 Saat 09:30 itibariyle Bu mesaj için R10 Ekibi Güncellemesi;
Bu sabah saat 05:00 itibariyle her yeni cihazınız için sadece 1 defa kod isteyecek sistem
Login sırasında Beni hatırla seçeneğini tıklayarak giriş yapmanız durumunda siz çıkış yapana kadar tekrar kod istemez.
R10.net yeni gelen güncelleme hakkında!
73
●3.866
- 15-10-2024, 22:41:14
- 15-10-2024, 22:43:43@Coşkun Çetin; hocam aynısını yaşıyorum günde 1 kez de kabul ama her dakika istemeye başladı
- 15-10-2024, 22:45:13bugün 4.kez girdim. bir raddeden sonra bıktırıcı oluyor hak veriyorumyigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle