PoyrazOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emrah hocam selamlar,

Bu sabah girdiğimde yine aynı şekilde kod istedi.

iyi çalışmalar.
Tekrar son defa yazıyoruz.

Bu sabah itibariyle her yeni cihazınız için sadece 1 defa kod ister sistem
Login sırasında Beni hatırla seçeneğini tıklayarak giriş yapmanız durumunda siz çıkış yapana kadar tekrar kod istemez