3 gündür aynı problemi ben de yaşıyorum. Hemen hemen saat başı kod istiyor. Herhangi VPN, başka cihaz, farklı WiFi kullanmıyorum. Kullanıcı deneyimini oldukça düşürüyor. Güvenlik olması çok güzel bir şey ama kripto borsaları bile bu kadar 2FA onayı istemiyor. Bir ayarı olmalı illa ki.
Profilimdeki whatsap no ya bu durumu videoya alıp gönderir misiniz rica etsem, teknik ekibimize iletelim.
Hocam durumu videoya alacak bir an yok otomatikman birden Authenticator uygulamasındaki kodu girmemizi istiyor zaten yorumlara dikkat ederseniz herkes bu durumdan şikayetçi