Her cihazimda bir kez istedi ve daha istemedi. Sistem yeni elbet birkac gun sorun olacaktir duzeltilir. Cookie sorunu vesaire olabilir belki kaydetmemistir oturumu vs. Ya da IP adresiniz degistiyse ondan da olabilir. Zorla dayatma diye birsey yok isteyen kapatip kullanmaz. Neden bu sekilde yazilar yaziyorsunuz? Bir iki gune duze cikar sabredelim. Gelistirici de farkindadir zaten her seyin.