• 02-10-2024, 07:04:50
    #64
    Başlıkta birbirini engelleyen insanlar var komik
  • 02-10-2024, 07:24:44
    #65
    Ülke her zaman ki gibi ikiye bölünmüş yorumlarda şaşırtmadı 😄 Bir Türk ve Müslüman olarak bu savaşlarda iki tarafta da ölen siviller dışında yas tutacağım,üzüleceğim bir şey göremiyorum.
  • 02-10-2024, 12:10:37
    #66
    FatihKabaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arakdaşlar bunun adı SAVAŞ'tır, ÖLÜM,dür. SAvaşın iyisi kötüsü, haklısı haksızı olmaz Savaşın grisi olmaz. Savaş ya siyahtır ya beyazdır. Fakat ne olursa olsun savaşın kazananı olmaz. Savaşta herkes kaybeder.

    Görüyorum ki yorumlardaki genel kanaat birisi şöyle yaptı birisi böyle yaptı o bunu dedi şu şuna bunu yaptı o masum bu şrefsiz şu hain. Arkadaşım kimin ne oldığu öenmli değil. Buradaki asıl prıblem masumlar ölüyor. Masum diyorum. Masum = Kadın, çocuk, sokaktaki kimsesizler, hayvanlar, bitkiler. Kısacası yaşam adına yaratılmış her şey yok oluyor. Kimin ne kadar ne vurup kaybedip kazandığı kadar basit değil ola yne yazıkki.

    Bu olanları 3-5 yıllık gündemle değerlendiren arkadaşalr ne yazıkki çok bir şeyi göremiyorlar. Ben açık söyleyeim olay İsrail, İran, Lübnan, Irak cart curt değil.

    Olay TÜRKİYE!! Bakın tekrar söylüyorum olay TÜRKİYE!!

    BOP diye bir şeyin varlığını hiç duydunuzmu bilmiyorum. Yüksek ihtimalle ülkemizdeki o 81milyon insanun toplasan 1 milyonu duymamıştır, ve eminim ki duyan 1 milyon kişininde taş çatlasa 100 adeti gerçek manada okuyup araştırıp, araştırmak okumaktan kastı bu işin ehli akademisyenlere aynı masaya oturup akademik araştırma içersine girmiş emek vermiş mesai harcamış anlamında araştırmayı kasdeiyorum. Böyle bir çalışamay girmemiştir. Ben şahsım adına yaklaşık 15 yıldır böyle bir ortamda bulunuyorum ve bu tarz şeyleri araştırıyorum derinlemesine. Ve 15 yılın sonucunda bir şeyden net eminim ki:

    Atam Mustafa Kemal Atatürk'ünde bastıra bastıra söyleyip üstünde durduğu, Nutuk'unda da bahsettiği, BOP muhabbeti yüzde yüz gerçek ve adım adım çalışıyor. Neticesindede başından beri yani yaklaşık 2000 yıldır planladıkları "Vaad edileni", yani Bu topraklarda kurulacak Tek dünya devletini dini ve dilini gerçekleştirmek içni her türlü şey iyapacak ve her türlü şeyi feda edecek kafada bu varlıklar. Ne insan bunlar nede insan değil. İnsan dışı varlık. İnsan üstü varlık. Askeri yöneticisi tarikatı vs hepsi piyon. Hiçbir devleti tepesindeki yöneticileri yönetmez. Devlet içinde devlet muhabbeti her zaman mevcuttur. Sadece bir isim gerekir o isim tepede dururu, emri içerisi verir. Bir takım kimseler bize daha doğrusu benim gibi düşünen insanlara daah az film izleyin deyip komplo teoris ideselerde sorun yok. Ben bir insan olarak görevim bildiğimi bir başkası ile paylaşmak. İnanıp inanmamak düşünüp sorgulama konun görev ona kalmış. Herkesin görüşüne elbette saygım sonsuz saygım sonsuz.

    Planlarının önündeki tek engel Türkiye'dir, Türk halkıdır. Ecnebilerin bir sözü vardır: "Tanrı Türk'ü üstün kıldı." ya da bir başak deyişi: "Türk'ler, Tanrının yer yüzündeki ordusudur." diye. Bunun ırkçılıkla alakası yok.

    Nihayetinde bu gün olmaz bu yıl olmaz ama bir sonraki sefer eninde sonunda Türkiye bununla yüleşecek. Şu anki durmuda baktığımızda bunu atlatmanın imkanı tabiki yok. Fakat bu atlatıp atlatmama noktasını geçti artık. Bu zaruri, bu kaçınılmaz..

    Ne demişler: "Kan dökenin elbet kanı dökülür. Medeniyet savaşarak korunur."

    Sonumuz hayrolsun.
    Bir yere kadar iyi güzel yazmışsınız da Nutuk'u tersten okudunuz sanırım. Tek dünya devleti ve dini olmasını savunan kişi başkaları değil, Atatürk'ün ta kendisi. Yine de Atatürk'e insan dışı varlık ve piyon demeniz hoş olmamış. Nutuk s.347:
    "Efendiler, bütün insanlığın görgü, bilgi ve düşüncede yükselip olgunlaşması, Hıristiyanlığı, Müslümanlığı, Budizm’i bir yana bırakarak basitleştirilmiş ve herkes için anlaşılacak duruma getirilmiş saf ve lekesiz bir dünya dininin kurulması ve insanların, şimdiye kadar kavgalar, çirkeflikler, kaba istek ve iştahlar arasında bir sefalethanede yaşamakta olduklarını kabul ederek, bütün vücutları ve zekâları zehirleyen zararlı tohumları yok etmeye karar vermesi gibi şartların gerçekleşmesini gerektiren birleşik bir dünya devleti kurma hayalinin tatlı olduğunu inkâr edecek değiliz."
    Görünüşe göre 15 yıl boşuna araştırmışsınız gibi duruyor hocam.
  • 02-10-2024, 12:26:54
    #67
    os_studios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yere kadar iyi güzel yazmışsınız da Nutuk'u tersten okudunuz sanırım. Tek dünya devleti ve dini olmasını savunan kişi başkaları değil, Atatürk'ün ta kendisi. Yine de Atatürk'e insan dışı varlık ve piyon demeniz hoş olmamış. Nutuk s.347:
    "Efendiler, bütün insanlığın görgü, bilgi ve düşüncede yükselip olgunlaşması, Hıristiyanlığı, Müslümanlığı, Budizm’i bir yana bırakarak basitleştirilmiş ve herkes için anlaşılacak duruma getirilmiş saf ve lekesiz bir dünya dininin kurulması ve insanların, şimdiye kadar kavgalar, çirkeflikler, kaba istek ve iştahlar arasında bir sefalethanede yaşamakta olduklarını kabul ederek, bütün vücutları ve zekâları zehirleyen zararlı tohumları yok etmeye karar vermesi gibi şartların gerçekleşmesini gerektiren birleşik bir dünya devleti kurma hayalinin tatlı olduğunu inkâr edecek değiliz."
    Görünüşe göre 15 yıl boşuna araştırmışsınız gibi duruyor hocam.
    Hocam sanırı siz yorumlammı tersten okumuşsunuz. Ben Atatürk’e karşı boş bir insan yada hakarette bulunmadım. Aksine görüp görebileceğiniz en koyu Atatürk’çülerden birisiyim. O noktada bir anlaşalım. Kaldıki evet dediğiniz gibi Atatürk te bu düzeni savunuş. Fakat Atatürk ün savunduğu tek düzen sistemi ile şu anki yapılanmanın yapmak istediği tek düzen sistemi hem içerik hem de amaç olarak çok farklı. Ben Nutuk un orjinal yazılöış el sahafı halini görmüş nadir kişilerden birisiyim. Atatürk hayatta iken onun yakınlarında duran ve bu vasiyet koruyucular olarak geçen bir takım gizli kişilerden birisi ile birlikte bir süre beraber yaşamış rahmetli büyük dedem. Huzur içinde yatsın. Bende kesinlikle Atatürk ünde kabul ettiği ve arzuladığı tek düzen sistemini sonuna kadar destekliyorum. Benim eleştiri ve boş insan boş laf diye kast ettiğim kişi kesinlikle Mustafa Kemal Atatürk değildir, forumda kuru gürültü yapan, ömrüne toplasan 8=10 kitapı anlayarak okumamış twitter ve youtube yorumcularıdır.
  • 02-10-2024, 12:37:53
    #68
    FatihKabaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sanırı siz yorumlammı tersten okumuşsunuz. Ben Atatürk’e karşı boş bir insan yada hakarette bulunmadım. Aksine görüp görebileceğiniz en koyu Atatürk’çülerden birisiyim. O noktada bir anlaşalım. Kaldıki evet dediğiniz gibi Atatürk te bu düzeni savunuş. Fakat Atatürk ün savunduğu tek düzen sistemi ile şu anki yapılanmanın yapmak istediği tek düzen sistemi hem içerik hem de amaç olarak çok farklı. Ben Nutuk un orjinal yazılöış el sahafı halini görmüş nadir kişilerden birisiyim. Atatürk hayatta iken onun yakınlarında duran ve bu vasiyet koruyucular olarak geçen bir takım gizli kişilerden birisi ile birlikte bir süre beraber yaşamış rahmetli büyük dedem. Huzur içinde yatsın. Bende kesinlikle Atatürk ünde kabul ettiği ve arzuladığı tek düzen sistemini sonuna kadar destekliyorum. Benim eleştiri ve boş insan boş laf diye kast ettiğim kişi kesinlikle Mustafa Kemal Atatürk değildir, forumda kuru gürültü yapan, ömrüne toplasan 8=10 kitapı anlayarak okumamış twitter ve youtube yorumcularıdır.
    Ama o mesajınızda BOP'u eleştirip Atatürk bunlara karşıydı bunları o zamandan biliyordu gibisinden konuşmuşsunuz. Şimdi de Atatürkün de bunu savunduğunu attığımda diyorsunuz ki evet Atatürk de o fikirdeydi. Ben burada bir tezat görüyorum. Şu an Atatürk de BOP'çu oluyor dediğinize göre.
  • 02-10-2024, 13:11:46
    #69
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye ticaret bakanlığı açıklamadı mı doğrulamadı mı ? Biz burda ikiyüzlülükten bahsediyoruz.Hem bop eşbaşkanıyız diyeceksin hem yahudi cesaret ödülü alacaksın hem de filistin için miting yapacaksın.Sapına kadar da türküz o yüzden o mitinglerde biz olmadık araplar için ağlamadık ama siz ağlamaya devam edeceksiniz belli ki .Banane israilden irandan filistindinden bir kere de mehmetçiğinizi düşünün.Benim mehmetçiğim oyuncak değil oraya gitsin buraya girsin.Ateri oyunu mu bu ? Kılıçla kalkanla olmuyor arık savaşlar bıraksın herkes şu savaş naralarını yok israilin içinden geçermiş nereye geçiyorsun kardeşim sen adamlar dünyaya ürün teknoloji satıyor.Bu ülkeyi natoya ben sokmadım.Amerika üstlerini ben kurmadım tamam mı ? O kadar milliyetciyseniz önce vatanı savunun 13 milyon mülteci girmiş bize hala türkiyeyi herşeye dahil etmeye çalışıyorsunuz.Benim askerim oyuncak değil siyasi malzeme de değildir.Gündemi gayet iyi takip ediyorum.Gaza gelip yok şunu yaparız bunu yaparız diye hükümetlerin oyunlarına gelip insanları ayrıştırmayın.Konuya da son mesajım beni anlayan gayet iyi anlıyor.İki yüzlülük yapan hükümetin yaptıkları ortada güya seçmeninin gazını alacak oraya gireriz dış güçler şu bu .Millet yutmuyor artık bu masalları.
    Abdullah hocam sizinle ticaret yapmış biri olarak yazdıklarınızı görünce çok üzüldüm. Görünen o ki X'teki firarilerin ve havuz medyanın pompaladığı yalanlardan nasibinizi almışsınız siz de.
    Ticaret bakanlığı öyle bir şeyi doğrulamadı. Öyle bir şey yok çünkü. Sadece her sivil uçağa verildiği gibi havalimanlarımıza inen israil sivil yolcu uçaklarına da yakıt ikmali yapılıyor doğal olarak. Savaş uçağı için yakıt satılması gibi bir durum yok. Haberleri yandaş troll sosyal medya hesapları yerine daha kurumsal, tarafsız ve habercilik ilkelerine uygun yerlerden takip etseniz keşke.

    BOP'a gelirsek, daha sonraki yaptığı açıklamalardan bunun ölü bir proje olduğunu söylediğini ve köprüyü geçene kadar ayıya dayı dediğini görebilirsiniz, çok zor değil.

    Yahudi cesaret ödülünü de kendisi almadı, malum parti döneminde H*tlerin soykırımından kaçan yahudilere kucak açan ve onları Türkiye'ye kaçıran malum partili siyasilerin adına alınmış bir ödül. Türkiye adına verilen bir ödülü Türkiye'nin başındaki adama değil kime vereceklerdi merak konusu, hepsi ölmüş olan o kişilerin mezarına mı takacaklardı ödülü?

    Özellikle +50 yaş malum parti Facebook sayfalarında yayılan bop ve yahudi cesaret ödülü gibi zırva argümanları sizin gibi birinin doğru kabul etmesine gerçekten inanamıyorum...

    Arap arap diyerek olayı sadece arapların nezdinde bir olaymış gibi düşünmeniz gerçekten çok sığ bir düşünce. Bugün ABD ve Avrupa'da eylem yapıp polis şiddetine maruz kalan, yaralanan, tutuklanan insanlar arap sevdasından bunu yapmıyor. Oradaki soykırım ve insanlık ile savaş suçlarından ötürü böyle yapıyor. ABD'de ve Avrupa'daki insanlar markaları araplara olan aşkından dolayı boykot etmiyorlar. Ki onların bile bu kadar islamofobik olmasına karşın geçin araplığı, islamla bile bağdaştırıp bakmıyor olaya. Her insan evladı olan varlığın karşı çıkması gereken bir savaştır bu. Hele ki kendine "Türk" diyen birinin mutlaka karşı çıkması gerekir. Yüzlerce yıl, daha düne kadar dedenin gezip oturduğu toprakları ne kadar çabuk salıvermiş ve başkalarının sahipliğini savunur olmuşsunuz? İsrail'den fazla bizim izimiz var o topraklarda, İsrail'den fazla bizim hakkımız o topraklar. Her şeyi geçtim Türk'üm diyorsanız zaten bu düşünceyle hareket edersiniz en kötü. Müslümanım diyorsanız müslümanlara yapılan zulümden ötürü savunursunuz en kötü. İnsanım diyebiliyorsanız da insanlığa karşı yapılan suçlardan ötürü savunursunuz. Aksini savunmak için tek sebep siyonist olmak gerekir, bakın yahudi de değil siyonist diyorum. Ki birçok yahudi de israile karşı çıkıyor hatta israil polisi tarafından darp edilip tutuklanıyor.

    ABD üslerini siz kurmadınız ama sizin zihniyetiniz kurdu. Orayı da bir düzeltelim isterseniz, belirsizlik kalmasın.

    Sınırımıza 2.5 saat karayolu uzaklığındaki bir ateş çemberinden "banane" demek ise kelimenin tam anlamıyla şuursuzluktur. Gerçi sizin zihiyetin örneklerini birçok defa gördük. Suriye'de PKK'yı DEAŞ'ı temizleriz, ne işimiz var Suriye'de? Irak'ta YPG'ye operasyon yaparız, ne işimiz var Irak'ta. Karabağ'a siha yollarız, maalesef Karabağ'a silah göndermişiz dersiniz. Akdeniz'de gaz ararız, akdenizdeki aramalar derhal durdurulmalı dersiniz. Bu lafları kim diyor diye bilmeyen birine sorsak "herhalde ABD, Ermenistan veya Yunanistan'dır" der. O derece berbat bir zihniyetin lafları bunlar oysa ki. Güçlü devlet olmanın gerekliliği mikrobu vücuda girmeden imha etmektir. Bu sebeple ABD, Rusya, Avrupa ülkeleri kilometrelerce uzakta olmasına rağmen ortadoğuda asker barındırıp operasyon yapıyor. Ama biz? Ne işimiz var değil mi? Dibimizdeki savaştan bize ne değil mi? Fırlatılan füzeler kıbrıstan hataydan ve mersinden bile görüldü ama bize ne canım. Kim saldıracak ki bize?

    Bir önceki yorumunuzun üzerine bununla artık tüy dikmişsiniz. Gerçekten diyecek bir laf bulamıyorum size Abdullah hocam. Böyle bilmezdim sizi. Çok üzüldüm.
  • 02-10-2024, 14:33:58
    #70
    os_studios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama o mesajınızda BOP'u eleştirip Atatürk bunlara karşıydı bunları o zamandan biliyordu gibisinden konuşmuşsunuz. Şimdi de Atatürkün de bunu savunduğunu attığımda diyorsunuz ki evet Atatürk de o fikirdeydi. Ben burada bir tezat görüyorum. Şu an Atatürk de BOP'çu oluyor dediğinize göre.
    Hocam beni mmesajaşlrımda zerre tezat yoktur. Konuyu dediğim düzeyde araştırmış ve gerekli bilgiye sahip kişiler ne deme kistediğimi zaten anlayacaktır. Bu konuda sizinle ikili tartışmaya giricek değilim, amacım böyle bir şey değil zaten. Ben kendi düşüncelerimi aktardım. Herkes düşüncesini saygı çerçevesinden aktarmakta özgürdür. O yüzden bu konuyu dediğim gibi daha fazla uzatıp sizinle kavga noktasıan gelmeyeceğim.

    Atatürk BOP'çu değildi. BOP olgusunu dediğim düzeyde araltırın. Sonra Atatürk'ün tek dünya düzenine olan bakışını sadece Nutuk olarak değil başka akademik çevrelerde ve kaynaklardada araştırın. Sonra Bubağlantıyı birde Atatürk'ün Türk Tarih Tezi'ndeki noktalarıyla ele alın. Zaten otomatikmen beni yanlış anladığınızı görecek ve bir miktarda olsa gerekli bilgiye sahip olacaksınız.

    Atatürk'ün tek dünya düzeni İlahi ve Kadim bir nizama dayanır. Antik uygarlıklara dayanır, yıldızlar arası sistemlere ve öğretilere dayanır, Mu 'ya, Atlantis'e, Lemurya'ya Agartha'ya ve nicelereine dayanır. İnsanların komplo teorisi dediği Ezoterizm'e ve Mistisizm'e dayanır.

    Fakat bu denyoların şu anki yapmaya çalıştığı düzen, karanlığa hizmet eden, insanlık için kölelikten başka bir şey olmayan, bir kaç varlığın sonsuz yaşa muğruna milyarlarca varlığı ve ruha Tanrılık taslaması için kurmaya çalıştıkları bir sistemdir.

    Dedeiğim gib idevamını uzatmayacağım. İYi forumlar dilerin
  • 02-10-2024, 15:37:21
    #71
    os_studios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abdullah hocam sizinle ticaret yapmış biri olarak yazdıklarınızı görünce çok üzüldüm. Görünen o ki X'teki firarilerin ve havuz medyanın pompaladığı yalanlardan nasibinizi almışsınız siz de.
    Ticaret bakanlığı öyle bir şeyi doğrulamadı. Öyle bir şey yok çünkü. Sadece her sivil uçağa verildiği gibi havalimanlarımıza inen israil sivil yolcu uçaklarına da yakıt ikmali yapılıyor doğal olarak. Savaş uçağı için yakıt satılması gibi bir durum yok. Haberleri yandaş troll sosyal medya hesapları yerine daha kurumsal, tarafsız ve habercilik ilkelerine uygun yerlerden takip etseniz keşke.

    BOP'a gelirsek, daha sonraki yaptığı açıklamalardan bunun ölü bir proje olduğunu söylediğini ve köprüyü geçene kadar ayıya dayı dediğini görebilirsiniz, çok zor değil.

    Yahudi cesaret ödülünü de kendisi almadı, malum parti döneminde H*tlerin soykırımından kaçan yahudilere kucak açan ve onları Türkiye'ye kaçıran malum partili siyasilerin adına alınmış bir ödül. Türkiye adına verilen bir ödülü Türkiye'nin başındaki adama değil kime vereceklerdi merak konusu, hepsi ölmüş olan o kişilerin mezarına mı takacaklardı ödülü?

    Özellikle +50 yaş malum parti Facebook sayfalarında yayılan bop ve yahudi cesaret ödülü gibi zırva argümanları sizin gibi birinin doğru kabul etmesine gerçekten inanamıyorum...

    Arap arap diyerek olayı sadece arapların nezdinde bir olaymış gibi düşünmeniz gerçekten çok sığ bir düşünce. Bugün ABD ve Avrupa'da eylem yapıp polis şiddetine maruz kalan, yaralanan, tutuklanan insanlar arap sevdasından bunu yapmıyor. Oradaki soykırım ve insanlık ile savaş suçlarından ötürü böyle yapıyor. ABD'de ve Avrupa'daki insanlar markaları araplara olan aşkından dolayı boykot etmiyorlar. Ki onların bile bu kadar islamofobik olmasına karşın geçin araplığı, islamla bile bağdaştırıp bakmıyor olaya. Her insan evladı olan varlığın karşı çıkması gereken bir savaştır bu. Hele ki kendine "Türk" diyen birinin mutlaka karşı çıkması gerekir. Yüzlerce yıl, daha düne kadar dedenin gezip oturduğu toprakları ne kadar çabuk salıvermiş ve başkalarının sahipliğini savunur olmuşsunuz? İsrail'den fazla bizim izimiz var o topraklarda, İsrail'den fazla bizim hakkımız o topraklar. Her şeyi geçtim Türk'üm diyorsanız zaten bu düşünceyle hareket edersiniz en kötü. Müslümanım diyorsanız müslümanlara yapılan zulümden ötürü savunursunuz en kötü. İnsanım diyebiliyorsanız da insanlığa karşı yapılan suçlardan ötürü savunursunuz. Aksini savunmak için tek sebep siyonist olmak gerekir, bakın yahudi de değil siyonist diyorum. Ki birçok yahudi de israile karşı çıkıyor hatta israil polisi tarafından darp edilip tutuklanıyor.

    ABD üslerini siz kurmadınız ama sizin zihniyetiniz kurdu. Orayı da bir düzeltelim isterseniz, belirsizlik kalmasın.

    Sınırımıza 2.5 saat karayolu uzaklığındaki bir ateş çemberinden "banane" demek ise kelimenin tam anlamıyla şuursuzluktur. Gerçi sizin zihiyetin örneklerini birçok defa gördük. Suriye'de PKK'yı DEAŞ'ı temizleriz, ne işimiz var Suriye'de? Irak'ta YPG'ye operasyon yaparız, ne işimiz var Irak'ta. Karabağ'a siha yollarız, maalesef Karabağ'a silah göndermişiz dersiniz. Akdeniz'de gaz ararız, akdenizdeki aramalar derhal durdurulmalı dersiniz. Bu lafları kim diyor diye bilmeyen birine sorsak "herhalde ABD, Ermenistan veya Yunanistan'dır" der. O derece berbat bir zihniyetin lafları bunlar oysa ki. Güçlü devlet olmanın gerekliliği mikrobu vücuda girmeden imha etmektir. Bu sebeple ABD, Rusya, Avrupa ülkeleri kilometrelerce uzakta olmasına rağmen ortadoğuda asker barındırıp operasyon yapıyor. Ama biz? Ne işimiz var değil mi? Dibimizdeki savaştan bize ne değil mi? Fırlatılan füzeler kıbrıstan hataydan ve mersinden bile görüldü ama bize ne canım. Kim saldıracak ki bize?

    Bir önceki yorumunuzun üzerine bununla artık tüy dikmişsiniz. Gerçekten diyecek bir laf bulamıyorum size Abdullah hocam. Böyle bilmezdim sizi. Çok üzüldüm.
    Yazdıklarımın hangisi yanlış hocam ? Hepsi mi yalan bunların ? Ülkemizin bir dünya sorunu varken ekonomi mülteci vs bütün bunların hükümetin siyasi oyunları olduğu açık değil mi sizce de ?Deaş demişsiniz bunların komutanını kim ağırladı türkiyede ? Pkkyı mı temizledik ? Peki istanbul seçiminde neden osman öcalanı trtye cıkarıp oy istetdiler yapmayın Allah aşkına .Çadır mahkemelerini muhalefet mi kurdurdu kim yaptı bunları ?
    Biz bu ülke faydasına yapılanlara karşı değiliz sadece bunları sadece bir parti malzemesi siyasi malzeme yapılmasına karşıyız.Şu an o ihalar ve siha projeleri öldürülen mühendislerin projeleri değil mi mesela neden akp malzemesi oldu peki bu ?
    Bir paylaşım daha bırakayım buda mı yalan acaba ? Bu arada isim vermeyeceğim ama bizzat bir arkadaşımın ablası akpde bilinen ve genelde gündemde olan milletvekili ki ben onlara rağmen yanlışa yanlış dpğruya doğru diyorum.
    Geçmişten bahsedecek olursak eğer bu ülkeyi natoya sokan adnan menderestir.Atatürkü koruma kanunu derler onu da o yaptı mesela.Siyasal islam her zaman heryerde tehlikedir kısacası.Ülkelerin dostu düşmanı olmaz çıkarları olur.Bunları söylemek bizi siyonist yapmaz.Bak üst yorumlarda neymiş bütün israil ölsünmüş niye israildeki vatandaşların hepsi mi savaş istiyor ordakiler insan değil mi ? Filistinde ölenler de insan .Olan hep hükümetlerin yüzünden masum insanlara oluyor bu ister müslüman olsun ister yahudi ister ataist hiçfarketmez hepsi insan benim gözümde.Kısacası herşey hükümetlerin koltuk sağlamlaştırma çabasıdır.

    https://www.instagram.com/p/DAnEZtLOX58/
  • 02-10-2024, 15:52:18
    #72
    os_studios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abdullah hocam sizinle ticaret yapmış biri olarak yazdıklarınızı görünce çok üzüldüm. Görünen o ki X'teki firarilerin ve havuz medyanın pompaladığı yalanlardan nasibinizi almışsınız siz de.
    Ticaret bakanlığı öyle bir şeyi doğrulamadı. Öyle bir şey yok çünkü. Sadece her sivil uçağa verildiği gibi havalimanlarımıza inen israil sivil yolcu uçaklarına da yakıt ikmali yapılıyor doğal olarak. Savaş uçağı için yakıt satılması gibi bir durum yok. Haberleri yandaş troll sosyal medya hesapları yerine daha kurumsal, tarafsız ve habercilik ilkelerine uygun yerlerden takip etseniz keşke.

    BOP'a gelirsek, daha sonraki yaptığı açıklamalardan bunun ölü bir proje olduğunu söylediğini ve köprüyü geçene kadar ayıya dayı dediğini görebilirsiniz, çok zor değil.

    Yahudi cesaret ödülünü de kendisi almadı, malum parti döneminde H*tlerin soykırımından kaçan yahudilere kucak açan ve onları Türkiye'ye kaçıran malum partili siyasilerin adına alınmış bir ödül. Türkiye adına verilen bir ödülü Türkiye'nin başındaki adama değil kime vereceklerdi merak konusu, hepsi ölmüş olan o kişilerin mezarına mı takacaklardı ödülü?

    Özellikle +50 yaş malum parti Facebook sayfalarında yayılan bop ve yahudi cesaret ödülü gibi zırva argümanları sizin gibi birinin doğru kabul etmesine gerçekten inanamıyorum...

    Arap arap diyerek olayı sadece arapların nezdinde bir olaymış gibi düşünmeniz gerçekten çok sığ bir düşünce. Bugün ABD ve Avrupa'da eylem yapıp polis şiddetine maruz kalan, yaralanan, tutuklanan insanlar arap sevdasından bunu yapmıyor. Oradaki soykırım ve insanlık ile savaş suçlarından ötürü böyle yapıyor. ABD'de ve Avrupa'daki insanlar markaları araplara olan aşkından dolayı boykot etmiyorlar. Ki onların bile bu kadar islamofobik olmasına karşın geçin araplığı, islamla bile bağdaştırıp bakmıyor olaya. Her insan evladı olan varlığın karşı çıkması gereken bir savaştır bu. Hele ki kendine "Türk" diyen birinin mutlaka karşı çıkması gerekir. Yüzlerce yıl, daha düne kadar dedenin gezip oturduğu toprakları ne kadar çabuk salıvermiş ve başkalarının sahipliğini savunur olmuşsunuz? İsrail'den fazla bizim izimiz var o topraklarda, İsrail'den fazla bizim hakkımız o topraklar. Her şeyi geçtim Türk'üm diyorsanız zaten bu düşünceyle hareket edersiniz en kötü. Müslümanım diyorsanız müslümanlara yapılan zulümden ötürü savunursunuz en kötü. İnsanım diyebiliyorsanız da insanlığa karşı yapılan suçlardan ötürü savunursunuz. Aksini savunmak için tek sebep siyonist olmak gerekir, bakın yahudi de değil siyonist diyorum. Ki birçok yahudi de israile karşı çıkıyor hatta israil polisi tarafından darp edilip tutuklanıyor.

    ABD üslerini siz kurmadınız ama sizin zihniyetiniz kurdu. Orayı da bir düzeltelim isterseniz, belirsizlik kalmasın.

    Sınırımıza 2.5 saat karayolu uzaklığındaki bir ateş çemberinden "banane" demek ise kelimenin tam anlamıyla şuursuzluktur. Gerçi sizin zihiyetin örneklerini birçok defa gördük. Suriye'de PKK'yı DEAŞ'ı temizleriz, ne işimiz var Suriye'de? Irak'ta YPG'ye operasyon yaparız, ne işimiz var Irak'ta. Karabağ'a siha yollarız, maalesef Karabağ'a silah göndermişiz dersiniz. Akdeniz'de gaz ararız, akdenizdeki aramalar derhal durdurulmalı dersiniz. Bu lafları kim diyor diye bilmeyen birine sorsak "herhalde ABD, Ermenistan veya Yunanistan'dır" der. O derece berbat bir zihniyetin lafları bunlar oysa ki. Güçlü devlet olmanın gerekliliği mikrobu vücuda girmeden imha etmektir. Bu sebeple ABD, Rusya, Avrupa ülkeleri kilometrelerce uzakta olmasına rağmen ortadoğuda asker barındırıp operasyon yapıyor. Ama biz? Ne işimiz var değil mi? Dibimizdeki savaştan bize ne değil mi? Fırlatılan füzeler kıbrıstan hataydan ve mersinden bile görüldü ama bize ne canım. Kim saldıracak ki bize?

    Bir önceki yorumunuzun üzerine bununla artık tüy dikmişsiniz. Gerçekten diyecek bir laf bulamıyorum size Abdullah hocam. Böyle bilmezdim sizi. Çok üzüldüm.
    ABD üslerini rahmetli Bülent Ecevit kapatmıştı. Buyursun tekrar kapatsınlar ?