Abdullah07 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İran, İsrail'i Bombalamaya Başladı.
76
●6.396
- 01-10-2024, 23:36:03Biz burda sabahtan beri bu 2 İQ beyinlere laf yetiştiriyoruz, siz de yetiştirin, şanslısınız ki akli dengesi yerinde olan nadir insanlardansınız. (Fakat yahudi de olsa sivillere vurulmaması gerektiğini düşünüyorum çünkü onlar suçsuz kadın çocuk da olabilir).Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2024, 23:39:09Hocam anlamıyorlar ki tek bahaneleri bu. Ağlayıp dursunlar.RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2024, 23:39:16Mesajlarını sürekli düzeltip durma korkak ergen. Gerçek teröristlerin, barbarların ve vahşilerin kim olduğunu sen ve senin gibi zavallılar çok çok iyi biliyor. İşinize gelmiyor. İnsanları, insanların ailelerini yok et, bombalarla parçala, hapisanelerde tecavüz et, hastane ve okuldan başka sığınacak yeri kalmaya sivilleri, çocukları ve kadınları dahi gözünü kırpmadan katlet, yaşlı insanların üzerine köpeklerini saldırtıp parçalat. ve Bunu yıllarca yap. Ondan sonra insanları intikam duygusuyla doldur taşır, karşılık verince de terörist ilan et öylemi ? işgalci barbarlara olanları zevkle izliyorum! şimdi git ötede havla.hankmoody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2024, 23:40:09Katılıyorumandroidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2024, 23:44:32İran atsa atsa havai fişek atar, onunlada gidip filistinli bir sivili vurmuş teröristler. İsrail'de 2 milyon müslüman yaşıyor siz bunun muhakemesini bile yapamayacak kadar aptalsınız. Aynı hamas 7 ekim 2023 yılında masum sivilleri öldürerek adeta Filistine saldırılmasını kamuoyunda meşrulaştırmıştı sizde alkış tutmuştunuz, filistinin durumu şuan ortada. İranın durumuda bundan farksız olmayacak. Her ne olursa olsun. Ayrıca sen ve senin gibi 1000 tane radikal dinci gelsin topunuza yeteriz biz hadi yaylan şimdi.Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2024, 23:46:01Tapıyorlar artık, bunlara ne anlatsan boş. Bunların iç güdüsü kim daha güçlüyse ona yöneliyor, öströjen seviyesi yüksek erkek gibi düşünün; Asla kendisinin başaracağını düşünmez, güçlüye boyun eğer, ve yardım dilenir, korkaktır.Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstiklal marşımızın ilk kıtası KORKMA ile başlar, bizim vatandaşlar titriyor.
No no sir we are secular european sir we stand for İsrael sir no arab sir no human rights sir EhE

- 01-10-2024, 23:50:07Riyakarlığı bırak gerçeklere uyan. Ağzının payını veren olunca susarsın böyle hadi yürü boş beyninle slogan atmaya devam et.Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2024, 23:50:31İnsan hakları ve masumların ölmemesi gerektiğinin din ile alaka seviyesini anlatsana dinleyelim hocam :)hankmoody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ha bu arada ne bu çekememezlik ve kuyruk acısı, bir yerine mi dokundu :D?
