• 01-10-2024, 23:32:37
    #46
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye ticaret bakanlığı açıklamadı mı doğrulamadı mı ? Biz burda ikiyüzlülükten bahsediyoruz.Hem bop eşbaşkanıyız diyeceksin hem yahudi cesaret ödülü alacaksın hem de filistin için miting yapacaksın.Sapına kadar da türküz o yüzden o mitinglerde biz olmadık araplar için ağlamadık ama siz ağlamaya devam edeceksiniz belli ki .Banane israilden irandan filistindinden bir kere de mehmetçiğinizi düşünün.Benim mehmetçiğim oyuncak değil oraya gitsin buraya girsin.Ateri oyunu mu bu ? Kılıçla kalkanla olmuyor arık savaşlar bıraksın herkes şu savaş naralarını yok israilin içinden geçermiş nereye geçiyorsun kardeşim sen adamlar dünyaya ürün teknoloji satıyor.Bu ülkeyi natoya ben sokmadım.Amerika üstlerini ben kurmadım tamam mı ? O kadar milliyetciyseniz önce vatanı savunun 13 milyon mülteci girmiş bize hala türkiyeyi herşeye dahil etmeye çalışıyorsunuz.Benim askerim oyuncak değil siyasi malzeme de değildir.Gündemi gayet iyi takip ediyorum.Gaza gelip yok şunu yaparız bunu yaparız diye hükümetlerin oyunlarına gelip insanları ayrıştırmayın.Konuya da son mesajım beni anlayan gayet iyi anlıyor.İki yüzlülük yapan hükümetin yaptıkları ortada güya seçmeninin gazını alacak oraya gireriz dış güçler şu bu .Millet yutmuyor artık bu masalları.
    yahu banane arabından suriyelisinden beni irgalamıyor. neden sizin düşüncenize ters olan kişileri arablaşdırıyorsunuz. insanlıkla arabların ne alakası var?
  • 01-10-2024, 23:36:03
    #47
    Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada ağlayan barbar vahşi israil destekçileri, az ötede oynayıp ağlayın... Sizin o zavallı beyinlerinize laf yetiştiremem. geberen israilli köpekler için gidip yas tutun.. hadii...
    Biz burda sabahtan beri bu 2 İQ beyinlere laf yetiştiriyoruz, siz de yetiştirin, şanslısınız ki akli dengesi yerinde olan nadir insanlardansınız. (Fakat yahudi de olsa sivillere vurulmaması gerektiğini düşünüyorum çünkü onlar suçsuz kadın çocuk da olabilir).
  • 01-10-2024, 23:39:09
    #48
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu banane arabından suriyelisinden beni irgalamıyor. neden sizin düşüncenize ters olan kişileri arablaşdırıyorsunuz. insanlıkla arabların ne alakası var?
    Hocam anlamıyorlar ki tek bahaneleri bu. Ağlayıp dursunlar.
  • 01-10-2024, 23:39:16
    #49
    hankmoody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durakta duran masum sivillerin katledilmesine nasıl sevinebilirsiniz bir terör olayını nasıl meşrulaştırırsınız ? Sen ve bunu beğenenlerin biri dahi normal insan değil potansiyel terrorist.
    Mesajlarını sürekli düzeltip durma korkak ergen. Gerçek teröristlerin, barbarların ve vahşilerin kim olduğunu sen ve senin gibi zavallılar çok çok iyi biliyor. İşinize gelmiyor. İnsanları, insanların ailelerini yok et, bombalarla parçala, hapisanelerde tecavüz et, hastane ve okuldan başka sığınacak yeri kalmaya sivilleri, çocukları ve kadınları dahi gözünü kırpmadan katlet, yaşlı insanların üzerine köpeklerini saldırtıp parçalat. ve Bunu yıllarca yap. Ondan sonra insanları intikam duygusuyla doldur taşır, karşılık verince de terörist ilan et öylemi ? işgalci barbarlara olanları zevkle izliyorum! şimdi git ötede havla.
  • 01-10-2024, 23:40:09
    #50
    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu yazdığın yorumu kendin okuyup anlayabiliyor musun hocam ?
    Adamlara tapar hale gelmişsiniz.
    Sanki bu adamlar dünyada istediği her şeyi yapabilecek güce sahipler.
    Bu adamlar gücü, sessizlikten, dağınıklıktan. alıyor.
    Ticaret konusunda size katılıyorum komple kesilmesi gerekiyor. Ancak şimdi desteklediğimi söylediğin hükümet hakkında bir konuşsam, başım belaya girer.
    Katılıyorum
  • 01-10-2024, 23:44:32
    #51
    Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajlarını sürekli düzeltip durma korkak ergen. Gerçek teröristlerin, barbarların ve vahşilerin kim olduğunu sen ve senin gibi zavallılar çok çok iyi biliyor. İşinize gelmiyor. İnsanları, insanların ailelerini yok et, bombalarla parçala, hapisanelerde tecavüz et, hastane ve okuldan başka sığınacak yeri kalmaya sivilleri, çocukları ve kadınları dahi gözünü kırpmadan katlet, yaşlı insanların üzerine köpeklerini saldırtıp parçalat. ve Bunu yıllarca yap. Ondan sonra insanları intikam duygusuyla doldur taşır, karşılık verince de terörist ilan et öylemi ? işgalci barbarlara olanları zevkle izliyorum! şimdi git ötede havla.
    İran atsa atsa havai fişek atar, onunlada gidip filistinli bir sivili vurmuş teröristler. İsrail'de 2 milyon müslüman yaşıyor siz bunun muhakemesini bile yapamayacak kadar aptalsınız. Aynı hamas 7 ekim 2023 yılında masum sivilleri öldürerek adeta Filistine saldırılmasını kamuoyunda meşrulaştırmıştı sizde alkış tutmuştunuz, filistinin durumu şuan ortada. İranın durumuda bundan farksız olmayacak. Her ne olursa olsun. Ayrıca sen ve senin gibi 1000 tane radikal dinci gelsin topunuza yeteriz biz hadi yaylan şimdi.
  • 01-10-2024, 23:46:01
    #52
    Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajlarını sürekli düzeltip durma korkak ergen. Gerçek teröristlerin, barbarların ve vahşilerin kim olduğunu sen ve senin gibi zavallılar çok çok iyi biliyor. İşinize gelmiyor. İnsanları, insanların ailelerini yok et, bombalarla parçala, hapisanelerde tecavüz et, hastane ve okuldan başka sığınacak yeri kalmaya sivilleri, çocukları ve kadınları dahi gözünü kırpmadan katlet, yaşlı insanların üzerine köpeklerini saldırtıp parçalat. ve Bunu yıllarca yap. Ondan sonra insanları intikam duygusuyla doldur taşır, karşılık verince de terörist ilan et öylemi ? işgalci barbarlara olanları zevkle izliyorum! şimdi git ötede havla.
    Tapıyorlar artık, bunlara ne anlatsan boş. Bunların iç güdüsü kim daha güçlüyse ona yöneliyor, öströjen seviyesi yüksek erkek gibi düşünün; Asla kendisinin başaracağını düşünmez, güçlüye boyun eğer, ve yardım dilenir, korkaktır.

    İstiklal marşımızın ilk kıtası KORKMA ile başlar, bizim vatandaşlar titriyor.

    No no sir we are secular european sir we stand for İsrael sir no arab sir no human rights sir EhE

  • 01-10-2024, 23:50:07
    #53
    Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün tarihi ve olayları sadece 7 ekim 2023 olayına bağlayan bi sığırla zaten birşey tartışılmaz. Burda sayfalarca yazı döksem, tek noktaya odaklanan beyine sahipsin. Git sosyal medya hesabında israilcilik oynamaya devam et sen, kapasitene çok ağır gelir bu tür olaylar.
    Riyakarlığı bırak gerçeklere uyan. Ağzının payını veren olunca susarsın böyle hadi yürü boş beyninle slogan atmaya devam et.
  • 01-10-2024, 23:50:31
    #54
    hankmoody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne çektiysek sizin gibi radikal dincilerden çektik fazla konuşmada uza boş beyinli.
    İnsan hakları ve masumların ölmemesi gerektiğinin din ile alaka seviyesini anlatsana dinleyelim hocam :)

    Ha bu arada ne bu çekememezlik ve kuyruk acısı, bir yerine mi dokundu :D?