Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burada ağlayan barbar vahşi israil destekçileri, az ötede oynayıp ağlayın... Sizin o zavallı beyinlerinize laf yetiştiremem. geberen israilli köpekler için gidip yas tutun.. hadii...
Biz burda sabahtan beri bu 2 İQ beyinlere laf yetiştiriyoruz, siz de yetiştirin, şanslısınız ki akli dengesi yerinde olan nadir insanlardansınız. (Fakat yahudi de olsa sivillere vurulmaması gerektiğini düşünüyorum çünkü onlar suçsuz kadın çocuk da olabilir).