Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesajlarını sürekli düzeltip durma korkak ergen. Gerçek teröristlerin, barbarların ve vahşilerin kim olduğunu sen ve senin gibi zavallılar çok çok iyi biliyor. İşinize gelmiyor. İnsanları, insanların ailelerini yok et, bombalarla parçala, hapisanelerde tecavüz et, hastane ve okuldan başka sığınacak yeri kalmaya sivilleri, çocukları ve kadınları dahi gözünü kırpmadan katlet, yaşlı insanların üzerine köpeklerini saldırtıp parçalat. ve Bunu yıllarca yap. Ondan sonra insanları intikam duygusuyla doldur taşır, karşılık verince de terörist ilan et öylemi ? işgalci barbarlara olanları zevkle izliyorum! şimdi git ötede havla.
Tapıyorlar artık, bunlara ne anlatsan boş. Bunların iç güdüsü kim daha güçlüyse ona yöneliyor, öströjen seviyesi yüksek erkek gibi düşünün; Asla kendisinin başaracağını düşünmez, güçlüye boyun eğer, ve yardım dilenir, korkaktır.

İstiklal marşımızın ilk kıtası KORKMA ile başlar, bizim vatandaşlar titriyor.

No no sir we are secular european sir we stand for İsrael sir no arab sir no human rights sir EhE