Şu yazdığın yorumu kendin okuyup anlayabiliyor musun hocam ?
Adamlara tapar hale gelmişsiniz.
Sanki bu adamlar dünyada istediği her şeyi yapabilecek güce sahipler.
Bu adamlar gücü, sessizlikten, dağınıklıktan. alıyor.
Ticaret konusunda size katılıyorum komple kesilmesi gerekiyor. Ancak şimdi desteklediğimi söylediğin hükümet hakkında bir konuşsam, başım belaya girer.