Ülke her zaman ki gibi ikiye bölünmüş yorumlarda şaşırtmadı 😄 Bir Türk ve Müslüman olarak bu savaşlarda iki tarafta da ölen siviller dışında yas tutacağım,üzüleceğim bir şey göremiyorum.