FatihKabaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sanırı siz yorumlammı tersten okumuşsunuz. Ben Atatürk’e karşı boş bir insan yada hakarette bulunmadım. Aksine görüp görebileceğiniz en koyu Atatürk’çülerden birisiyim. O noktada bir anlaşalım. Kaldıki evet dediğiniz gibi Atatürk te bu düzeni savunuş. Fakat Atatürk ün savunduğu tek düzen sistemi ile şu anki yapılanmanın yapmak istediği tek düzen sistemi hem içerik hem de amaç olarak çok farklı. Ben Nutuk un orjinal yazılöış el sahafı halini görmüş nadir kişilerden birisiyim. Atatürk hayatta iken onun yakınlarında duran ve bu vasiyet koruyucular olarak geçen bir takım gizli kişilerden birisi ile birlikte bir süre beraber yaşamış rahmetli büyük dedem. Huzur içinde yatsın. Bende kesinlikle Atatürk ünde kabul ettiği ve arzuladığı tek düzen sistemini sonuna kadar destekliyorum. Benim eleştiri ve boş insan boş laf diye kast ettiğim kişi kesinlikle Mustafa Kemal Atatürk değildir, forumda kuru gürültü yapan, ömrüne toplasan 8=10 kitapı anlayarak okumamış twitter ve youtube yorumcularıdır.
Ama o mesajınızda BOP'u eleştirip Atatürk bunlara karşıydı bunları o zamandan biliyordu gibisinden konuşmuşsunuz. Şimdi de Atatürkün de bunu savunduğunu attığımda diyorsunuz ki evet Atatürk de o fikirdeydi. Ben burada bir tezat görüyorum. Şu an Atatürk de BOP'çu oluyor dediğinize göre.