• 06-08-2024, 13:48:44
    #10
    VictoryLoves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben halkı üretime teşvik etmek istedikleri için olduğunu düşünüyorum

    bunun yolu bu değil biliyorum ama başka ne olabilir ki?

    reis
    üretime teşvikle alakası yok benim düşüncem çok farklı ama şimdi yazarsam siyasete girmiş olurum onun için video bırakıyorum
    https://www.youtube.com/shorts/u0NEQs8Mrjc
  • 06-08-2024, 13:57:04
    #11
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya hocam ne üretimi. üretime teşvik edecek sistem mazotu 47tl yaparmı. ne üretiminden bahsediyorsunuz siz. limon üreten adam 5tl ye limon satamadı bu ülkede ağaçları kesti.
    giray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyecek Çok şey varda, banlanma ceza yeme vs korku var. Sadece iç piyasada para dönsün vurgusundalar. Ama İç piyasayı denetleme yapmıyorlar.
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üretim yazdı dimi? ben yanlış okumadım? yada görmedim
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trendyol lobisi diye bir şey var.

    Bunlar ne isterse o olur.
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    halkı nasıl hayatıdnan bezdiririz diye geldi
    bu animasyondakine benzer bir liderimiz olsa çok iyi olurdu ülkeyi yönetimine karışanlar için

    https://www.youtube.com/watch?v=wQ8WmiD4WUk
  • 06-08-2024, 14:06:51
    #12
    Şu anda alışveriş yaptığımızda yeni zamlar olacak mı? Bilginiz var mı?
  • 06-08-2024, 14:13:48
    #13
    Sebep ne biliyor musunuz. Sebep şu; insanlar bilinçlendi temu dan sonra internetin a sını bilmeyen insanlar bile yurtdışından alışveriş e başladı ee bu da belli bir kımın kazancına etki etti. Hemen önlem alınmasını istediler ve alındı
  • 06-08-2024, 14:16:49
    #14
    abdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sebep ne biliyor musunuz. Sebep şu; insanlar bilinçlendi temu dan sonra internetin a sını bilmeyen insanlar bile yurtdışından alışveriş e başladı ee bu da belli bir kımın kazancına etki etti. Hemen önlem alınmasını istediler ve alındı
    sanmıyorum hocam bu kadar masumca bir şey değil sebebi birilerinin insanları zora sokmak sıkıntıya sokmak istemeleri
  • 06-08-2024, 14:31:26
    #15
    Ben Türk vatandaşlarına hayatı daha ne kadar zindan edebiliriz diye düşünen bir ekip olduğunu düşünüyorum cumhurbaşkanlığı bünyesinde.

    Bu karar da yaptıkları toplantının sonucuna göre alınmıştır. Yani adamlar aldıkları parayı hak etmeye çalışıyor.

    Yoksa yani kendi halkına bu kadar düşman olan bir yönetim olamaz.
  • 08-08-2024, 00:44:27
    #16
    resmi açıklama,ülke içindeki satıcılar şikayet etmiş millet bizden almıyorda gidip daha ucuza yurt dışından alıyor diye.ürünler kalitesizmiş,saglıksız mış falan filan.ama sonuç olarak nedeni gayet net ortada.almayın...halk alım yapmayı durdurursa,türkiye cennet haline gelecek.miş....

    daha öncede biçok defa belirttim,maliye bakanı geldigi ilk günden itibaren açık açık her yerde söylüyor.milletin alışveriş yapmasını engellemek için elinden geleni yapacak.yurt içindeki alımları sürekli zorlaştırıyorlar,ufacık bi kapı buluyoruz yurt dışından alalım bari filan diye ama şak diye onada engel oluyorlar.temuyu ilk duydugumuzda bi arkadaşla birbirimize dedigimiz ilk şey buydu ; bian önce alacagımızı alalım,1 aya bu işi engellerler.uyguna bişey almana imkanı yok müsade etmelerinin.gerekirse bi gece yarısı bi kararla temuya engel gelir ama ne yapar eder bu işe engel olurlar.devlet aklı bizden büyük tabi,biz küçük düşünmüşüz.adamlar direkt herkesi,heryeri engelledi
  • 08-08-2024, 08:59:57
    #17
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resmi açıklama,ülke içindeki satıcılar şikayet etmiş millet bizden almıyorda gidip daha ucuza yurt dışından alıyor diye.ürünler kalitesizmiş,saglıksız mış falan filan.ama sonuç olarak nedeni gayet net ortada.almayın...halk alım yapmayı durdurursa,türkiye cennet haline gelecek.miş....



    onu diyenler/destekleyenler alım yapmayı(diğer türlüsünü yazamıyorum ) bıraksınlar o zaman asıl cennete döner TR, tabi onlara her şey uygun olduğu için halkın da uyguna bir şeyler almasını çekemediler
  • 08-08-2024, 11:33:10
    #18
    Sebebi belli değil mi.

    Dış borç gittikçe artıyor ve döviz çıkışının önünü kesmeye çalışıyorlar.
    Sen ucuza alıyorsun , devlette vergi alıyor fakat asıl problem bu ticarette dışarı döviz gitmesi.

    Yani İç piyasadaki yerli satıcının satış hacmi azalırken , dışarı döviz gidiyordu.

    Şuanda bizim dövize ihtiyacımız var. Devlet şuanda senin yurtdışından ürünü hiç almamanı tercih eder.

    Dövizin yurtdışına çıkmasına yönelik ek önlemlerin yakında daha fazla artacağını düşünüyorum çünkü ülkemize gelen döviz garantili faiz paraları bir yerden sonra çıkış yapmaya başlayacak.